2014. augusztus 12., kedd

9 Rész!~Pont úgy történik

-Ti mit csináltok itt?-kezdem el magam takargatni. Olyan ciki volt ez az egész de nem tudtam mit csinálni.

-Ezt talán én kérdezhetném!-mondja Jorge. Tudtam hogy egy kicsit haragszik mert hogy itt van Juss és így kiálltam.-Te meg! Amit mondtam, tartsd magad ahhoz. Menj el!

-Jorge!-megyek be utána a szobába.-Most meg miért haragszol? Nem értem! Komolyan! Olyan vagy mint Justin.

Visszamentem a saját szobámba és vettem fel egy pólót és egy cicanadrágot. Nem bírtam aludni csak a falat néztem. Hallottam hogy valaki bejön így úgy csináltam mintha aludnák. Csak hunyorítottam és így pont láttam ahogy Jorge bejön és leül velem szembe. Pont úgy hogy lássam. Majd feláll és odafekszik hozzám. Bebújik a takaró alá és hozzám bújik. Így aludtunk el.

*Másnap*

-Kicsim kelj fel!-hallom Anya hangját. Lassan kinyitom a szemem, és megfordulok.

-Jorge!-nézek rá boldogan. Kinyitja a szemét és elkezd gügyögni.-Hallod mit csinálsz itt? Neked is van szobád!

-Este átjöttem bocsánatot kérni, de már aludtál. És csak meg akartalak puszilni, de nem bírtam ki hogy ne feküdjek ide. És hát elaludtam.-mondja majd hátára fekszik.


-Én öltözök!-mondom majd bemegyek a gardróbba, és kiválasztok egy szettet. Ez a ruha már volt rajtam csak annyira tetszett hogy ezt vettem fel. És még mielőtt felvettem volna kimentem és megmutattam Jorge-nak.-Milyen? Mehetek ebbe?

-Aha.-mondja én meg elkezdtem öltözni. Nem nagyon zavartattam magam, elkezdtem előtte öltözni. Persze ő nagyot nézett, de nem zavart. Mikor teljesen kész voltam a hajamat is megcsináltam, elindultunk lefelé. Már nem fájt annyira a lábam, de most figyeltem és nem rohantam. Megreggeliztem majd elindultam a suliba. A szekrényemhez érve köszöntem Marty-nak.

-Nézd már! Itt a két Miss.-jön oda Amy Moon. Egy elkényeztetett önző kis liba.-Mi van Gale? Nincs itt egy fiú se, szerezz egy harmadikat is. És te Martina, nem kéne forgatni. Vagy nem leszel allergiás hogy átlag emberek közt vagy. Nehogy te is a végén az legyél.

-Hát te meg mit hápogsz?-nézem le teljesen. Jó a ruhája csinos volt de akkor is.-Nem vagy te liba. Jaj, ne haragudj! Egy hisztis liba vagy! Na fogd magad és tipegj odébb hercegnő.

-Figyelj, én nem a kis barátnőd vagyok!-néz rám kényesen.-Velem így nem beszélhetsz! És ezzel nincs vége!

-Helló Miss. Picsa!-nézek rá. Visszafordult és a kezét az arcom irányába vezette de valami csoda folytán nem ért el odáig. Ugyanis Jorge megfogta a kezét.

-Ezt még egyszer meg ne próbáld!-néz rá és a szeme villámokat szórt.-Na tipli.

-Te mit keresel itt?-kérdezem. Adok neki egy gyors csókot majd elkezdtem faggatni.-Neked nem kellene munkát keresned. Azt hittem hogy ott vagy.

-Még van egy évem a suliba.-mondja és odalép hozzám.-Itt van a szekrényem a tied mellet.-tovább megy és a poroltó mellé lép. Kiveszi a könyvet és elmegy.-Sziasztok!

-Mi is menjünk!-mondom és követem Jore példáját. Kiveszem a fizika könyvem és bemegyek a terembe. Az első 5 óra unalmas volt, de ez nem meglepő. Kimentünk a teremből és elindultunk enni.

-Gale!-hallom meg Jore hangját.-Nemsoká lesz szalagavató! Táncolsz velem?

-Persze Jore!-válaszolom boldogan. És akkor megjelent a focicsapat meg Amy.-Ezek mit keresnek itt. Biztos hogy jöttek fényezni Miss. Picsát!

-Nem a kis barátodhoz jöttünk!-szólal meg izomagy.-Ha még egyszer hozzá mersz érni Amy-hez, komolyan mondom eltöröm a kezedet. Nem viccelek.

-Hallod szállj már magadba!-mondja Jore. De a gyerek meg meglökte és ismerem Jore-t, nem hagyja magát. Elkezdtek verekedni a folyosón. És Jore úgy megugrott hogy a másik gyerek a földön feküdt. Vérzett a szája, és még Jore így sem hagyta magát. Ahogy láttam a könnyeim elkezdtek potyogni és nem tudtam mit csináljak. Martina-ra néztem hátha ő tud segíteni.

-Jorge hagyd abba!-kezdte el ordítani Martina.-Hallod hagyd már abba!

-Jorge!-kezdtem el ordítani. Majd a semmiből ide jött Justin és szétszedte őket. Megfogtam Jorge-t és magamhoz öleltem.-Köszönöm Justin!

-Nincs mit!-néz rám.-Ma tudsz jönni táncolni? Mert jó lenne ha végre tudnál jönni.

-Persze! Ott leszek!-mondom majd elmegyek Jore-val.-Megőrültél! Miért csináltad? Ha ezt megtudják ki is csaphatnak a suliból.

-Nyugi, nem lesz semmi baj!-mondom és a hasát átölelve megyek ki vele. Hazamentünk és lefektettem Jorge-t. Utána pedig beszéltem Marty-val és elindultunk a táncpróbára. Furcsa de olyan lassan telt az idő. Betanultunk egy új koreográfiát, ami tényleg könnyű volt, de annyira furcsa volt Justin. Mintha várt volna valakit. De senki nem jött hozzá.

-Ügyes voltál!-ad a kezembe Martina egy vizet.-Menj öltözz át én itt megvárlak!

-Rendben!-és elindulok az öltöző felé. Az ajtó előtt egy csomó vörös rózsaszirom volt és rajta egy rózsa. Ahogy belépek ott találok  egy levelet. De nem olvastam el. Átöltöztem és kimentem, volna de nem sikerült mert Justin megállított.-Mit akarsz?

-Szeretsz!-mondja mire a szemébe röhögök.-Ne nevess tudod hogy igazam van! Nem tudod elrejteni. Szeretsz, és én is téged!

-Ja!-mondom kicsit sietősen.-Mondogasd csak ezt magadnak, hátha jobb lesz!

-Mehetünk?-jön oda Martina. Eljöttem Justin mellől és elindultunk haza.-Mit akart már megint? Nem érti meg hogy neked van barátod és hogy szereted őt?

-Nem tudom de engem is idegesít nagyon! Félek hogy megpróbál minket szétválasztani Jorge-val.-mondom kétségbeesetten.-Nem akarom hogy elhagyjon! Szeretem.

-Tudom!-mondja Martina, és bemegyünk az udvarra.-Én megyek mert ti csak legyetek együtt. Szia

-Szia!-bemegyek a házba és felszaladok Jore-hoz.-Szia! Hogy vagy?

-Jól! miért mi lenne a bajom?-kérdezi nevetve. Nem válaszoltam csak megráztam a fejem.-Gyere ide hozzám!-utasít és én nagyon szívesen meg is csinálom. Adtam neki egy csókot,mire ő is nekem így elkezdtünk csókolózni, de a telefonja jelzett. -Ahj, pillanat!

-Siess.-mosolyogva nézni meg a telefonját, majd hirtelen eltorzul az arca.-Mi, mi a baj? Hallod? Megijesztesz!

-Elmagyarázod ez meg mi?










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése