2014. augusztus 5., kedd

2 Rész!~Táncsuli.

Sziasztok! Ez a második bejegyzésem. Remélem az első mindenkinek tetszett. Láttam hogy jó páran megnéztétek, és kaptam egy kommentet is. Köszönöm szépen. Na de nem is húzom az időt jó olvasást.

*Justin szemszöge*

 Pont most rúgtam ki az egyik táncost, és Lukas jó haverom ő meg azt mondta hogy Gale most költözött New York-ba ezért elkértem a számát és felhívtam.

-Haló, Gale Evans-ot keresem fellépési ügyekben...-szólók bele kedves hangon.


-Én vagyok! De kivel beszélek?-hangja lány és aranyos!  Hát remélem dögös is!

-Justin Bieber-el!


-Oh, szia! Akkor mond csak.-ennyi? Semmi sikoly, semmi szeretlek, semmi? Furcsa de ez tetszik. Kevés az ilyen lány aki nem kap infarktust hogy velem beszél. Olyan különös volt. Szinte magával ragadott, oly annyira hogy válaszolni is elfelejtettem.

-Hát most rúgtam ki az egyik táncosomat.-kezdtem bele a mondandómba.-És pont keresésben voltam amikor beszéltem Lukas-al és ő mondta hogy tánctanár vagy, ezért felszeretnélek kérni hogy legyél a koreográfia tanító és hogy te legyél a főtáncosom.

-Fú, most nem tudom mert pont nyitni akartam egy tánciskolát,-klassz remélem azért elvállalja.-és azt szerettem volna beindítani, szóval nem tudom.

-Figyelj, ha elvállalod akkor segítek beindítani azzal hogy mindenhol és mindenkinek ezt fogom reklámozni.-kellet valamit tennem hogy elvállalja.-Benne vagy? Ja és kapsz érte fizetést is.

-Rendben!-na végre beadta a derekát.-Elvállalom. 

-Klasz-mondom és már nézem is a naptárt.-Egy óra múlva kezdés. Benne vagy?

-Hát még szép!-akkor ez is pipa.-Ott találkozunk. Szia!

*Gale szemszöge*

-Anya!-ordítom miközben leugrok a lépcsőről.-Anya, van munkám!

-Mi?-néz rám nagy szemekkel.-Máris? Ezt hogy csináltad?

-Hát táncolni fogok.-kezdek bele.-Felhívott Justin Bieber hogy keres egy főtáncost és én elvállaltam ő pedig cserébe reklámozni fogja majd a tánciskolámat. 

-Gratulálok kicsim!-mondja nagy szemekkel.-És mikor fogsz kezdeni?

-Ööö, hát másfél óra múlva szóval én készülődök!-azzal felrohantam a szobámba. De állj! Nincs táncruhám. Na akkor irány a bolt. Az első boltban találtam egy jó kis szettet:
Haza is mentem és egyből összepakoltam őket az utazótáskába. Utána egyből fogtam magam és elkezdtem sétálni ahova Justin mondta. És pont időre oda is értem.

-Szia Gale Evans! Velem beszéltél telefonon.-persze bemutatkoztam mert nem vagyok bunkó és meg kell hogy mondjam Justin nagyon helyes.

-Szia Justin. Örülök hogy eljöttél.-adott két puszit aztán elvezetett az öltözőmhöz:

-Itt vannak a fellépőruháid is. És itt csak te öltözhetsz. Akkor készülj el és 10 perc múlva kezdés. Siess!

Nem kellet sok idő és kész is voltam. Justin azt mondta hogy ma csak a csajokat tanítsam be holnap pedig a fiúkat. Addig Justin és a fiúk leültek a padra még én megtanítottam a lányoknak a koreográfiát.

https://www.youtube.com/watch?v=dhAAFzc3yho

Ahogy elsőnek én megcsináltam a lányok, a fiúk, és Justin is tátott szájjal néztek. De 4 óra múlva már majdnem kívülről tudták a lányok is. Hát nem volt könnyű megtanítani nekik. Mikor végeztünk Justin félrehívott hogy beszélni akar velem.

-Hallod neked megy ám a tánc. Komolyan úgy ráztad hogy nagyon. Van hozzá tehetséged, meg csinos vagy és nagyon szép.-lép közelebb és a kezét végig simítja az arcomon majd megfordul és kimegy. Na ez fura volt. Ittam egy kicsit aztán vissza mentem. Már csak Justin volt ott meg két fiú. Na gondoltam most akkor itt az ideje Justint is egy kicsit megmozgatni.

-Melyik fiú segít nekem a táncba?-kérdezem mire mind a két gyerek jönne de Justin visszarántja őket és ő indul meg. Beraktam egy zenét amire elkezdtünk táncolni. Hát Justin is tud táncolni. A zene végén Justin szenvedélyesen az ölébe kapott mire én köré fontam a lábaim, ő elengedte a derekam és lejjebb vezette a kezét egészen a fenekemig én pedig hátra dőltem és megállt a zene.

-Ez igen!-ugrok le az öléből.-Tudsz táncolni. Te remek tánctárs vagy. Jó veled táncolni.

-Köszi!-mondja majd megint közelebb lép.-Ha unatkozom szoktam, csak nem ilyen profi gyönyörűséggel mint te! Bár így mindig táncolnék. Mint most. Ugyan így.

-Oké, akkor én most öltözök.-bementem és átöltöztem. Mikor kiléptem Justin ott állt És engem nézett.-Mi az?

-Gyere hazaviszlek.-mondja majd félreáll hogy kitudjak jönni.Elindulok ő pedig becsukja mögöttem az ajtót.-Hatalmas a vihar nem birok elmenni. Elviszlek hozzám.-na klassz. Akkor dobok egy SMS-t Anyának hogy nem alszok otthon. Mikor megérkeztünk Justin az ölébe kapott és úgy vitt be a házba. Mikor beértünk mindenki ránk vetette a figyelmét. És voltak egy jó páran. 

-Anya, Sccooter, Alfredo, Kenny, ő itt az új főtáncosom Gale.-mutatott be Justin.

-Szia Gale!-köszöntek a többiek.

-Anya!-szólt oda Justin Pattie-nek. Igen ismerem az anyukáját mert mivel híres ezért az anyukája is ismert.-Légyszíves készítsd elő a vendégszobát Gale-nak. Ma este itt alszik.

-De Justin vendégünk van.-azzal leszalad két kisgyerek Jazmyn és Jackson. És igen őket is ismerem.Mind a ketten megölelték Justin. Majd a kislány rám nézett és szinte rám vetette magát úgy megölelt. Olyan szép kislány. Aztán jött a kisfiú. Ő is megölelt. Utána mind a ketten leszálltak rólam és bemutatkoztam.

-Szia Jazmyn vagyok ő pedig a tesóm Jackson. Nagyon szép vagy!-olyan kis falat volt ahogy bemutatkozott. Majd adott két puszit.


-Szia! Én Gale vagyok. Justin új táncosa! És te sokkal szebb vagy!-mondtam mert tényleg nagyon szép kislány! Megkérdezte hogy akarok-e vele Babázni de Justin hamarabb válaszolt mint én!


-Nem! Gale elfáradt ahogy én is. Majd holnap játszatok.-azzal Justin felkísért az emeletre.-Akkor figyelj! Változott a terv. Velem kell aludnod! De nem lesz semmi, megígérem. Nem vagyok perverz! 


Justin elmenet megfürödni én meg addig lementem beszélgetni. Mindenki nagyon rendes volt velem. Mindennel kínáltak de semmit nem kértem. 20 perc múlva Justin szólt hogy menjek tusoljak le. Én meg szót is fogadtam mint a jó kislány. Nekem csak 5 perc kellet és kész is voltam. De Justin figyelmes volt mert készített egy pólót hogy abba aludjak. Mikor teljesen kész voltam megkerestem Justin szobáját. Benyitottam és mindenhol rózsaszirmok voltak.


-Oh, ez gyönyörű! Vársz valakit?-kérdezem.


-Csak téged!-majd feláll és odajön és megfogja a kezem.-Hölgyem, az ágy elkészült!


-Uram köszönöm!-szórakozok én is.-Amúgy miért vagy ilyen figyelmes? Justin! Mire készülsz? 


-Semmire!-mondja és egy kicsit közelebb húzódik-Amúgy a legjobb barátomat úgy hívják Mark Evans. Nem ismered? Mert a vezetéknevetek egyforma!


-Ugye most csak viccelsz?-mi? A tesóm a legjobb barátja?-Jó hogy ismerem. Ő a bátyám. De miért nem mondta soha hogy te vagy a legjobb barátja?


-Nem tudom,-mondja ő is.-de mondta hogy van egy húga. És azt mondta hogy nagyon szeretitek egymást. Csak akkor az egyszer mesélt rólad. Azt mondta hogy okos vagy, csinos, és nagyon szép! Ja meg hogy kitűnően táncolsz, de ebben nem tévedett. Persze engem még nem tudsz leverni azért próbálkozhatsz, de nem jársz sikerrel.


-Chh, csak szeretnéd!-vontam neki vállat.-De mondogasd csak az magadnak!


-Amúgy,-kezd bele.-Tudod mondtad hogy nyitsz egy táncsulit. Te egyedül hogy fogod csinálni? Mert nekem van pár ötletem de majd te megmondod hogy hogy szeretnéd.


-Hát már én is gondolkoztam rajta.-vallom be neki az igazat.-És tudod úgy akarom hogy lesz kezdő, haladó és mester csoport. És mint mindenhol szeptemberbe lehet jelentkezni és aki egy évet megcsinálta az mehet tovább a következő csoportba. És arra gondoltam hogy lehetne még két kisegítő tanárom.


-Ez tetszik.-mondja és nagy áhitattal figyel tovább.-És mi lenne a neve? Azon gondolkoztál már?


-Persze!-mondom el neki a nagy ötletemet.-Sexy Dancing Girls! Ez nagyon tetszett. És lehetnének bérletek akik folyamatosan járnának. És mennénk fellépésekre. 


-Hozzám jöhetnétek!-mondja majd rám néz azzal a gyönyörű barna szemeivel.-Úgyis elfér a sok lánytáncos.


-Komolyan? Jaj de jó! Köszönöm!-mondom majd gyorsan magamhoz ölelem. Majd mikor elengedem ránézek. egyre csak felém közeledik. És már éppen csak egy tű férne közén megáll és lehunyja a szemét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése