2014. augusztus 5., kedd

3 Rész!~A meglepetés

Sziasztok. Látom sokan olvassátok a blogot. ezt onnan tudom hogy mutatja. Köszönöm szépen és örülök neki. Nagyon boldog vagyok. Na de nem rabolom az időt Jó olvasást!

-Justin ezt nem szabad!-fordítom el a fejem. még csak ma találkoztam vele, nem eshetek neki máris. Pedig úgy visszacsókoltam volna. Azok az ajkak.-Jó éjt! Szia!

Július 04.

Reggel kinyitottam a szemem és csak egyedül találtam magam a szobába. Fogalmam sincs hogy hány óra lehet de már biztos hogy nem reggel mert Justin nincs mellettem. Ezért a telefonom kijelzőjére pillantottam:

Reggel 07:10. De akkor Justin hol van? Hát akkor nagy nehezen kikeltem az ágyból és elmentem a mosdóba. Ott találtam egy gyönyörű ruhát. És mellé volt írva egy cetlire:
'Drága Gale!
Reggel elmentem sétálni és ezt a csodálatos ruhát pillantottam meg. A csodálatosról egyből te jutottál eszembe így megvettem. De mivel kiegészítő nélkül hülyén nézne ki, vettem mellé egy magassarkút. Remélem tetszik neked. Én meg elmentem hozzátok Mark-hoz. Ott találkozunk.
Csók: Justin'


Mikor felvettem a Justin-tól kapott ruhát, és cipőt leszaladtam Pattie-hoz és elkértem tőle néhány sminket. Persze őszívesen adott. És amikor én késznek nyilvánítottam magam leszaladtam és megkérdeztem Pattie, és a fiúk véleményét. Mindenki azt mondta hogy gyönyörű vagyok. És hát akkor el is indultam. Kb. 1 órás séta után végre elértem a kapunkat. besétáltam rajta majd fel a lépcsőn, de az ajtóban megálltam. Elővettem a kulcsomat és és benyomtam a zárba, ami kattant mikor elfordítottam. És beléptem rajta. Mindenki rám szegezte a tekintetét. Anya csak elismerően bólintott, Apa csak mosolygott, Márk és Justin pedig tátott szájal nézett rám.

-Gale!-szólal meg először Justin, ezzel megtörve a kínos csendet.-Te elképesztően gyönyörű vagy. Nagyon jól áll a ruha.

-Köszönöm!-mondom egy kicsit elpirulva.-Fiúk, van kedvetek eljönni velem. Megyek veszek egy kis francia buldogot.

-Naná!-mondják egyszerre. Azzal elindultunk az állatboltba. Annyi sok aranyos kutya volt de volt egy, az az egy amelyiknek a szemében láttam azt az intelligenciát, ami valljuk meg a többi kutyába nem volt. Tudtam, Ő lesz az enyém!

-Ez kell nekem!-kiáltottam el magam hangosan-Ő az enyém

Szerencsére még pont az enyém lehetett mert egy másik család is kinézte. Miután megvettem, elmentünk neki megvenni mindent.

-És tudod már hogy mi lesz a neve?-kérdezi Mark.-Mert kell neki valami aranyos kis név? Amúgy tényleg! Fiú vagy lány?

-Hülye!-szólok oda a Testvéremnek.-Nem látod hogy kislány! És már nagyon régen tudtam mi lesz az első kiskutyámnak a neve. Ő itt Siva!

-De jó!-mondja Justin. Nem tudom pontosan hova mentünk de hogy nem haza az egyszer olyan biztos mint hogy engem Gale Evans-nak hívnak. Már pont rá akartam kérdezni amikor megálltunk egy parkolóban. Volt ott vagy 40 parkolóhely. Kiszálltunk a kocsiból és a szüleimet pillantottam meg. Egy szép épület előtt álltunk meg.

-Ez meg mi?-kérdezem.

-Nézd meg magad!-mondja Justin. Majd fütyült egy nagyot és lerántották a lepedőt!

-Ááá!-sikítottam el magam! nagyon örülök!-Köszönöm!

'Sexy
Dancing 
Girls 

Tánciskola!

Igazgató:
Gale Evans'

-Ne nekünk Hanem Justin-nak!-mondták anyáék.-Mi csak a helyet vettük meg! A többit Justin intézte el az éjszaka alatt. De menj nézd meg belülről!

Bementem és minden ki volt írva egy nagy táblára. Ez az irodám:
Az öltözőm:













A fürdőszoba:













Ez volt a két asszisztensem irodája:

A recepció:













A kezdők táncterme:

A haladók táncterme:

A mesterek táncterme:

És a tanárok táncterme:

A tanult terem ( ahol Justin táncosaival próbálok):

És itt volt a két asszisztensem is:
Juliett:

















Grace:

A tanárok nappalija:













Aztán bementünk egy nagy helységbe ami a hall volt:












-Justin köszönöm szépen!-ölelem meg az említett személyt.-Hogy hálálhatnám meg?

-Legyél a barátnőm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése