2014. augusztus 7., csütörtök

4 Rész!~Csalódás

-Ne haragudj Justin, de nem!-mondom neki a szemébe.-Még csak tegnap költöztünk ide. És ha úgy nézzük akkor még együtt vagyok Lukas-al. Sajnálom, de nem. Köszönöm tényleg aranyos vagy. De legyünk csak barátok.

-De Gale!-néz rám nagy szemekkel.-Nekem ez nem megy. Tetszel nekem. És, és... Nem bírom magam kifejezni. Ez az érzés elmondhatatlan. Már mikor megláttalak akkor beléd szerettem. Kérlek.

-Justin!-állítom le mielőtt beleéli magát.-Én két nap alatt nem birok szerelmes lenni. Igen helyes vagy meg minden, de nem is ismerlek. És te sem engem. Ha úgy nézzük, akár két idegen. Sajnálom.

Adtam neki egy puszit az arcára, majd kijöttem. Beszéltem Anyával és azt mondta hogy szerinte nagyon jó hely. Csak Justin-t sajnálom hogy vissza kellet utasítanom. Még beszélgettünk egy kicsit majd elmentünk haza. Én onnan a fodrászhoz mentem mert befesti a hajam feketére. De alig vártam hogy hazaérjek. Mindenki megdicsérte a hajam és azt mondták jól áll. Utána bementem és megkerestem a kutyámat. Megfürdettem Siva-t és adtam rá egy kis ruhát.
Lefeküdtem az ágyra és a kiskutyámat a hasamra fektettem. Elkezdtem nézni a tévét és olyan álmosság jött rám. Már éppen elaludtam amikor Justin hívott.

-Haló?-szóltam bele kómás hangon.

-Szia Álomszuszék!-mondja nevetve.-1 óra múlva munka van szóval szerintem kezdj el készülődni, ha nem akarsz elkésni. De tudod, én neked mindent elnézek! Na szia!

Szia!-klassz. Gyorsan bepakoltam a táncruhám és átöltöztem egy kényelmesebb ruhába. Utána adta Siva-ra egy pórázt, kezembe vettem a táskát és elkezdtem szaladni. Közbe jött egy üzenetem Juss-tól. Azt mondta hogy hívjam magammal Mark-ot is. Na akkor én meg neki dobok egy üzenetet. De annyira lekötött az SMS írása hogy nem vettem észre egy lányt és nekimentem.

-Jaj, ne haragudj!-nyújtom oda a kezem.-Nem láttalak. Mi a baj?

-Semmi!-mondja és a könnyeit törölgeti.-Amúgy semmi baj.

-Na jó.-kezdek bele.-Én nagyon sietek, de ha számot cserélnénk és később találkoznánk valahol, annak nagyon örülnék.

Így számot cseréltünk és mentem tovább. Szegény Siva, biztos elfáradt mert nagyon lihegett. De egy 30 percre rá oda is értünk a próbaterembe. Juss-ék már készen voltak. Így csak nekem kellet átöltözni. Justin azt a ruhát készítette ki amibe holnap fellépünk, ezért azt vettem fe. Kint mindenki abba volt. De mire kiértem az öltözőből már Mark is ott volt.

-Készen vagyok!.Lányok fiúk kezdjünk el nyújtani.-Már mindenki elkezdte csak én nem. Mert amit láttam ledöbbentem. Justin-hoz odament egy vörös hajú lány és megcsókolta.

-Oh, Gale, ! Ő az új barátnőm, Amber. Ja és jó az új hajszíned.-na de aranyos. Bemutatkoztam én is mert nem vagyok bunkó de most nagyot csalódtam Justin-ba. 2 órája nekem vall szerelmet, most meg más lánnyal csókolózik. Na de nem tudtam mit csinálni. Elkezdtem bemelegíteni. Mindenki csak a lábával meg a kezével körözött én meg megfogtam a lábam és a fejem mellé emeltem.

-Azta!-mondja Juss csaja.-Ezt hogy bírod megcsinálni? Nagyon menő!

-Tudod!-lépek oda hozzá.-Ami neked menő, nekem munka. Sokat nyújtok és ez nekem már nem munka. Szeretem ezt csinálni. Ez már az életem részévé vált. Ha szeretnél táncolni akkor szeptemberbe tudsz jelentkezni a Sexy Dancing Girls tánciskolába. Gyere el a suliba és az irodámban aláírod a papírt és kaphatsz bérletet és pólót. Addigra szerintem meg fognak érkezni. Csajok! Amit tegnap tanultunk! Mehet?

Elkezdtük a táncot amit tegnap tanítottam. Ma sokkal gyorsabb tempóba csináltam mert Justin eléggé felidegesített. Na mindegy eltáncoltuk párszor. Utána jött a páros tánc. Hát ezt kicsit nehezebb volt betanítani. De este 11-kor megcsináltuk az utolsó mozdulatot.
-Ez az! Nagyon jók voltatok!-dicsérem meg a csoportomat.-Holnapra teljesen fel lesztek készülve. Menjetek haza és pihenjétek ki magatokat holnapig. Sziasztok!

-Gale ugye?-jön oda Justin "barátnője".-Nagyon tetszett a koreográfiád. Ha megadod a címed akkor szívesen elmegyek. És ott lehet valaki tánctanár.

-Akár lehet.-válaszolom.-De most megyek. Kicsit fáradt vagyok és holnap meg ezzel a számmal lépünk fel. Amúgy nem láttad Justin-t?

-Nem!-válaszolja, majd hátat fordít.-Azt mondta van egy kis dolga. Azóta nem láttam. Pedig hívtam is de nem vette fel. Az épületbe mindenhol kerestem, de sehol nem találtam.

Kár pedig szerettem volna beszélni vele. Amúgy hogy így beszélgettem Amber-el szimpatikus. De inkább elindultam az öltözőmhöz. Mikor beléptem na akkor volt a nagy meglepetés.

-Mit keresel itt:-kérdezem és direkt nem csukom be az ajtót mert ahogy én beléptem ő úgy fog kimenni. Már így nagyon mérges vagyok rá.

-Láttam hogy féltékeny vagy!-mondja majd a szemembe néz.-Szinte majd felrobbantál. Gale!

-Nem vagyok féltékeny!-nézek mélyen a szemébe.-Csak csalódtam benned.

És láttam. Láttam a szemébe azt hogy elszomorodott. De nem nagyon hatott meg. Rávágtam az ajtót. Majd átöltöztem és megfogtam Siva pórázát és bezártam az öltözőmet. Elkezdtem hazakocogni. és ahogy egyre jobban közeledtem hazafelé , valami belül nagyon azt súgta hogy valamit elfelejtettem. Mark. Úgy volt ő hoz haza. Gyors dobtam neki egy üzenetet. Mikor már csak egy sarok választott el mellettem elment egy autó ami dudált. Mark volt az. És ott ült mellette Justin. Lassítottak majd leengedte az ablakot.

-Mióta futsz?-kérdezi Mark.

-Amióta kijöttem az utcára.-válaszol lihegve majd megállok. És befordulok a kapunkon. Meg sem várva a fiúkat bementem a házba és a szobámig meg sem álltam. Ledőltem az ágyra és elkezdtem gondolkozni. Vajon Justin miért volt először rendes utána bunkó? Miért kellet csalódnom benne? A gondolataimat halk kopogás zavarta meg.

-Jöhetsz!-mondom szinte az ajtónak. Justin bejött és leült az ágyra. De nem szólt. Beállt a kínos csönd. Így én törtem meg.-Miért voltál először rendes utána bunkó? Azt hittem barátok lehetünk, és később talán több is lehetett volna.

-Én se tudom!-feleli majd lehajtja a fejét.-Tudod igazad van. Legyünk csak barátok és később lesz ami lesz. Ez lesz a legjobb. Amúgy a bátyád nincs jó!

-Mi?-Mark megint beteg? 1 hete volt az. Gyorsan átrohantam a Tesómhoz és valóban nem volt jól. Hát lerendeztem addig Justin is letusolt-Na aludj jól, és ha valami baj van  csak hívj fel.

-Jó éjt haver!-azzal mind kiléptem a szobámból és felszaladtam a szobámba.

Szeptember 01.

Hát ez is eljött. Az első táncóráim. És megjöttek a pólók, a bérletek és a táncos telefonom.
A póló:

A telefon:
 
 A bérlet:

Mivel csak Szombatonként van oktatás, ezért nagyon sokan jelentkeztek. Grace és Juiett már elkezdték ezért én is mentem.Nagyon ügyesek voltak a lányok. És nagyon könnyen lehetett nekik betanítani. 
Kemény két óra alatt egyet meg is tanultunk. Mikor már szinte mindenki elment én meg a két lány elkezdtünk megtanulni egy nagyon nehéz koreográfiát. De nem tudtuk befejezni mert megcsörrent a munkatelefonom. Azt kérték hogy menjünk el az Ellen show-ba. Így hát mondtam a lányoknak hogy menjünk haza.

-Szia Munka Hőse!-köszön be Justin.-Hoztam neked valamit.!

-Szia!-adok neki két puszit.-Mit kaptam?

-Fordulj meg és csukd be a szemed!-én meg úgy is tettem. Éreztem hogy valamit tett a nyakamba. De még nem nyithattam ki a szemem.-Na most már nyisd ki a szemed.

És mikor kinyitottam megláttam mi volt a nyakamba. Ugyan ez volt Justin-nak is a nyakába. és mikor egybe tette így nézett ki:
Nagyon szorosan magamhoz öleltem mert ez többet ér minden szónál. De nem bírtam megállni. Megcsókoltam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése