2014. augusztus 8., péntek

5 Rész~Na végre!

-Gale!-néz rám Justin.-Ez meg mi volt? Úgy tudtam hogy csak barátok vagyunk. Akkor most mi van, mert én már semmit nem értek.

-Ha gondolod, megpróbálhatjuk!-mondom, és most én lépek hozzá közelebb.-Úgy gondolom hogy eléggé ismerjük egymást ahhoz hogy megpróbáljuk, De csak ha gondolod, mert én benne lennék!

-Miért szerinted én nem?-néz rám nevetve.-De nekem mennem kell, és szerintem te is fáradt vagy! Nem mész haza?

-Áh Dehogy még van egy kis dolgom-mondom majd kilépek a teremből és egyenesen az irodám felé veszel az irányt-Meg kell csinálnom hogy mikor lehet jönni az órákra, illetve az ismétlésre. De menj csak szia!

-Szia-azzal el is ment. Én meg házzá fogtam elkészíteni az időpontokat. És hamar meg is lett:
Miután ezzel végeztem úgy gondoltam hogy elmegyek haza. Mikor a két lány is kijött az ajtón bezártam a táncsulit, és elkezdtünk gyalogolni. Egy idő után már csak én sétáltam mert mid a ketten elmentek valahova. De észre vettem hogy egy lány folyamatosan követ. Így a következő saroknál befordultam de nem mentem tovább hanem megálltam.És ahogy gondoltam a lány is befordult.

-Ki vagy? Miért követsz engem?-kérdezem, mire a lány megáll. Nagyot néz majd magához ölel. Na ez volt a fura.

-Gale, el sem hiszem hogy te vagy az! Mark hogy van?-mondja mire én csak nagyot nézek.-Oh, te nem tudod hogy én ki vagyok ugye?

-Nem, fogalmam sincs!- és kimászok az ölelései közül, Még csak nem is rémlik.

-Én vagyok az Sasha!-mondja majd egy kicsit eltávolodik.-A nővéred vagyok! Kiskorodba mindig velem játszottál, csak leköltöztem, és boldog vagyok a családommal. Ma tudtam meg hogy ide költöztetek, mert láttam a tánciskolát, és nagyon büszke vagyok rád! Csak egyet kérek! Anyáéknak ne szólj!

-Sasha!-jut eszembe minden emlék róla. Igen ő a nővérem. Anya nagyon fiatalon szülte meg őt, még 15 évesen. Most Sasha 20 éves. Sokkal öregebbnek néztem.-Jaj, annyira hiányoztál. Mikor kicsi voltam mindig azt vártam hogy vissza gyere. És egy idő után már nem is emlékeztem rád. Annyira jó újra látni.

Még egy kicsit beszéltünk majd megadtuk egymásnak a telefonszámunkat. Utána viszont tényleg haza vettem az irányt. És mikor beértem Anyát találtam a konyhába.

-Szia Kincsem! Na milyen volt az első óra?-kérdezi fellelkesülten. Kicsit haragszom Anyára mert hogy bírja ki hogy ne beszéljen a saját gyermekével? Na jó, de megígértem Sasha-nak hogy nem szólok bele.

-Jó, de lefekszem mert fáradt vagyok,és holnap Justin-nak nagy koncertje lesz. Szia Anya!

*Másnap*

Reggel Időben felkeltem, felvettem egy nagyon csinos ruhát és már szaladtam is a koncertre. Siva is jött velem, mert nem szeretném őt otthon hagyni a szobámba egyedül. Mikor oda értem már mindenki át volt öltözve, de Justin sehol. Így én is átöltöztem.

-Na jó kezdjetek el bemelegíteni! De most kicsit keményebben!-adom ki az instrukciókat. De most se csinálta senki úgy mint én valamelyik nap.  Pont el akartam kezdeni mikor megláttam Justin-t.-Várj Justin!

-Szia!-ad egy csókot.-Hol voltál már mindenhol kerestelek?

-Hát mindenhol nem, mert akkor megtaláltál volna. Megyünk bemelegítek én is!-mondom mire kijelenti hogy ő is jönni akar. Mikor oda értünk én is bele kezdtem:


-Ezt hogy tudod megcsinálni?-kérdezi Justin.-Ez elképesztő! Nem fáj?

-Mi, ? Miért fájna?-teszem fel a kérdést, de inkább magamnak mint Justin-nak.-Amúgy sokat nyújtok. Amit te szerintem nem szoktál! Sőt, biztos vagyok benne.-Mondom mire csak azt mondta hogy ő kondizik, neki az a nyújtás!-Ja persze!

-Srácok két perc!-szól oda az egyik gyerek. De mi tisztán hallottuk hogy Justin nevét kiabálja egy egész stadion! Mindenki Beállt a helyére és vártuk hogy a függönyt széthúzzák. Már minden készen volt, csak Justin hiányzott.Mikor ő is megérkezett. Mindenki beállt háttal a közönségnek és váruk mikor szólal meg Justin. Mikor az első hangot kiénekelte elkezdünk táncolni:

Mikor vége volt az első két zenének, Én egyedül kiszaladtam átöltözni egy kis revübe. Alig vártam hogy megszólaljon a Baby mert akkor csak én táncoltam egyedül. És nagyon jó volt. Mikor már csak egy szám maradt én kimentem és visszavettem azt a ruhát amibe eleve jöttem. Oda mentem Pattie-hez és vele együtt néztem ahogy énekli az One Less Lonely Girl számot. Kíváncsi voltam hogy ki az a szerencsés lány aki Kijöhet Justin-hoz, de senki nem jött. Majd egyszer csak arra leszek figyelmes hogy Justin ott áll előttem és kihúz a színpadra. A fejemre teszi a koronát és nekem adja a csokor rózsát. Aztán Kivisz a színpad elejére és elordítja magát.

-Ő az én barátnőm! Gale Evans!-erre mindenki elkezd sikítani meg ordítani.-Ha szeretnétek táncolni akkor menjetek a Johnson utca 33. Ő az igazgató! Vagy a 0670 ... .... telefon számon, és a Sexy Dancing Girls honlapon tudjátok őt elérni. Aki szeretne jövő hét péntekig tud jelentkezni. És arra kérek mindenkit hogy reklámozzátok ismerősötöknek. Köszi!

És ezzel folytatta a számot. És mikor vége lett adott egy csókot a számra. Leszaladtam a színpadról, alig vártam hogy Justin is oda érjen. Megköszöntem neki, majd ki mentünk a kocsihoz. Egy csomóan kértek autogramot tőle, és velem is akartak fényképet csinálni. Mikor már nagy nehezen haza értünk 6 óra volt. Elindítottunk egy jó filmet.

-Justin aludj itt!-mondom neki és felállok és megállítom a filmet.-Aludj itt velem.

-Hé biztos vagy benne? Oké akkor megyek és megfürdök!-bólintottam és ő bevonult. Hamar készen volt utána én is elmentem  fürdeni. Mikor készen voltunk folytattuk a filmet, de hamar el is aludtunk. Hajnalba arra ébredek hogy csörög a telefonom. De Justin hol lehet?
       
-Haló?-szólok bele a telefonba, de nem tudtam ki az mert nem volt név kiírva.

-Gale Evans?-kérdezi valaki mire igennel válaszolok.-Úgy tudjuk hogy ön Justin Bieber barátnője. Azért telefonálok mert Justin-nak az éjszaka folyamán súlyos balesetet szenvedett.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem nagyon tetszik a blogod! :) Jól írsz,viszont a blog kinézete nem a legjobb.Ha szeretnéd,hogy megcsináljam,csak írj e-mail-t erre az e-mail címre: zsaklin003@gmail.com és ott megbeszélhetjük a dolgokat! Előre is várom a válaszod,de előbb kérlek írd meg itt hozzászólásban és csak azután írj e-mail-t! :) Persze ha csak szeretnéd ezt mind! :)További szép napot! :)
    Love,Zsaklin❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi aranyos vagy, de az egyik barátom holnap után megmondja hogy tud-e segíteni. Ha megmondta adok majd választ.

      Törlés