2014. augusztus 11., hétfő

8 Rész!~Együtt

-Jorge mit csinálsz itt?-kérdezem de nagyon boldog vagyok mert itt van. Nem is gondoltam volna. Rám nézett azzal a gyönyörű szemeivel.

-Martina mondta hogy...-nem folytatta mert látta hogy itt van Justin.-Majd elmondom. Amúgy én és Marina megbeszéltük út közben hogy itt veszünk egy-egy lakást New York-ba.

-Jaj, de jó!-ölelem őket magamhoz. Vagyis Martina-nak nem is kell mert van neki itt egy én meg keresek egyet. Ekkor jutott eszembe hogy két vendégszoba van. És az egyikbe lakatna ő.

-Én megyek is! Majd ha kipakoltam mindent, átjövök!-mondja Martina és hátat fordít nekünk.

-Figyelj, gyere be és pakolj ki a vendégszobába.-mondom és bevezetem a házba. Bemutattam anyáéknak aki nagyon örült neki. Mark is rendes volt vele. Viszont Justin csak egy "Helló!"-t köszönt. Felvezettem. és bementünk a vendégszobába.-Jaj, annyira örülök hogy itt vagy! Martina mindent elmondott?

-Igen!-ült le az ágyra.-Azt is hogy ha nem lenne ez a felhajtás járnál velem. De amint láttam Justin-t nem nagyon zavarta a csókunk.

-Ja igen!-mondom el neki is amit nekem mondott Juss.-Azt mondta ha szeretnék veled járni akkor nyugodtan, mert mi csak barátok vagyunk, így beszéltük meg! És akármi lesz ígérd meg hogy nem fogsz elhagyni?

-Megígérem!-mondja majd közelebb húz és megcsókol.-Na én megyek megfürdök! Melyik ajtó a fürdő?-kérdezi majd megrázom a fejem. Benyit az elsőbe ami nála a gardrób volt. Utána a másikba, ami szintén a gardrób volt. És az utolsó a fürdő.-Azta jó nagy a házatok!-mondja majd belép a fürdőbe. Aztán kijön a cuccaiért. Addig lementem és megkérdeztem anyut hogy Jorge itt lakhat-e?

-Rendben!-mondja majd az ölébe ugrok olyan boldog lettem. De Justin nem nagyon díjazta anya ötletét. Én meg felszaladtam Jorge szobájába. Ott ült az ágyon.-Hol voltál?

-Neked örömet szerezni!-beszélek olyan sejtelmes hangon. Mire fura fejet vág.-Megkérdeztem Anyát hogy mi lenne ha ide költöznél, mire anya azt mondta hogy rendben!

-Komolyan? Köszönöm!-áll fel és magához ölel.-Nem akarod megmutatni a házat?

-De gyere!-mondom mosolyogva. Átkarol és közelebb húz magához.-Ez itt a Tesóm Mark szobája.-mondom és benyitunk. Szép rend volt ahhoz képest ami szokott lenni.. Tovább mentünk.-Ez a vendégszoba.-nyitok be oda is, de csak egy pillantást vetünk rá.-Ez pedig az anyáéké!-mondom és oda is benézünk. Furcsa de itt négy ajtó volt, de majd később vissza térek rá.-Gyere menjünk fel az emeletre ott van a szobám..-Fellépcsőztünk és és megálltunk az ajtó előtt. Mikor beléptünk Jorge csak nézte. Majd tovább vezettem a gardróbokat is megmutattam neki, a fürdőt, Siva szobáját ahol pont most aludt, meg neki a fürdőszobáját.-Ezek a szobák! Hogy tetszik?

-A tied a legszebb!-mondja és körbenéz. Lementünk és megmutattam neki a konyhát meg az ebédlőt majd leültünk a többiekhez.-Gyönyörű a házuk asszonyom!-mondja Jorge.

-Ugyan!-legyint Anya.-Szólíts Christa-nak. Nem szeretem ha magáznak. Amúgy nagyon örülünk hogy ide költözöl, mert a lányomat boldognak látom melletted, és a férjem is örül. Nem szeretném ha megbántanád.

-Gale, ma tudsz jönni táncolni?-kérdezi Justin!-Mert jó lenne.

-Nem!-válaszolok mire nagyot néz.-Holnap van az első tanítási nap. Nem akarok komásan felkelni. Mert ha ilyenkor kezdek el táncolni akkor 23 előtt nem jövök haza ismerlek. Viszin elmegyünk vásárolni?

-Persze! Veszek ruhákat én is!-mondja Jorge. Gyorsan felmentem és vettem fel valami jó kis ruhát. Ezt találtam ami tényleg nagyon tetszik ezért e mellet döntöttem.

 -Mehetünk!-mondom miközben jövök le a lépcsőn. Kezemet összekulcsoltam a Jorge-val és úgy léptünk ki az utcára. Sokan felismertek minket és tőlem is sokan kérdezték hogy mióta vagyunk együtt, meg hogy lehet e még jönni az órákra. Mire csak azt mondtam hogy péntekig lehet jelentkezni.-Hallod! Nem urunk be a fodrászhoz meg a műkörmöshöz utána meg neked vásárolnánk.

-Gyere!-és bementünk.Alig egy óra kellet és készen is lettem:















-Nagyon szép lettél!-mondja, és elindulunk neki vásárolni.-Nem mintha eddig nem voltál az. De nagyon jól áll. Nem is tudtam hogy göndör a hajad!

-Nem kérdezted!-mondtam nevetve. Vett magának egy csomó Jorge-s ruhát ami nagyon jól állt neki. És este 9-re otthon is voltunk.-Nagyon jól éreztem magam veled. Jó éjt Szerelmem!

-Neked is Drágám!-csókkal búcsúzunk el egymástól majd mind a ketten bemegyünk a szobába. Én is letusoltam és lefeküdtem aludni.

*Másnap*

-Kicsim kelj fel!-hallom Anya csilingelő hangját lentről. Kiválasztottam egy szettet és abba öltöztem fel. Az új színű hajamat is megfésültem és leengedve hagytam. Majd leszaladtam a lépcsőn.-Jó reggelt!

-Neked is! De csinos vagy!-mondja és leült mellém. Anya elébem rakta a kedvenc reggelimet. Hamar megettem, majd megfogtam a táskámat és elköszöntöm.-Sok sikert az első napodon! Vigyázz a fiúkkal!

-Te meg a csajokkal!-mondom nevetve. Megpuszilom és elindulok a suliba. Mikor megérkezek már ott volt Mark is meg Ash. Pont beszélgettek.-Sziasztok! Mehetünk az igazgatóiba?

-Ja persze!-mondja Mark. Elindultunk és bent megkaptuk a könyvünket meg a szekrényünket. Mikor indultunk ki az ajtón Martina akkor lépet be. Kiderült hogy ő is ebbe a suliba fog járni. Mivel az igazgató tudta hogy jóba vagyunk egymás mellet volt a szekrényünk. Az enyém mellet nem volt szekrény csak egy poroltó. Elindultunk az órákra. Ma csak 4 osztályfőnöki volt. Bejött egy középkori mosolygós férfi aki kihívott minket hogy mutatkozzunk be.

-Sziasztok Martina Stoessel vagyok-kezdi el a bemutatkozást.-Színész és énekesnő vagyok. A Violetta főszereplője. És ennyi!

-Sziasztok Gale Evans vagyok!-kezdek bele a mondandómba.-Tános vagyok, és enyém a Sexy Dancing Girls tánciskola. Aki szeretne jelentkezni lányok péntekig megteheti. És Justin Bieber főtáncosa vagyok. Ennyi!

Mikor bemutatkoztunk, az ofő köszöntött minket az iskolába. Lediktálta az órarendet, megkaptuk az új könyveket, meg stb. Mikor vége lett az óráknak Martinával kidekoráltuk a szekrényünket. Nagyon jó lett. Ragasztottam bele egy olyan képet amin Jorge megpuszil, Ahogy táncolok meg a kedven képemet.
Ez az amikor nyújtok az első napom az én tánciskolámba. Ez a kedven képem. Meg raktam bele olyan képet ahol Ash-el vagyok, meg ahol Martina-val, és egy olyan képem is van ahol együtt vagyok az összes Violetta szereplővel. Mikor ezzel végeztünk elmentünk és megkajáltunk a Meki-be.

-Figyelj, ha kajáltunk eljössz hozzánk és moziba néznék valami jó kis horrort.-kérdezem, mire Marty bele megy. Tudom hogy szereti a horrort, mert valamelyik nap mondta. És hát én is nagyon szeretem, Jorge meg ha jön jön ha nem meg marad.

-Rendben!-egyezik bele. miután ettünk elindultunk hozzánk mert felvesszük Jorge-t.

-Pillanat, csak gyorsan megfésülködök!-mondom és felszaladok a szobámba. A fésűt csak áthúztam rajta párszor majd le is dobtam. Elkezdtem leszaladni, de nem tudtam hogy Anya felmosott, így megcsúsztam és az utolsó lépcsőfokig meg sem álltam.

-Gale!-rohan oda hozzám Jorge.-Jól vagy? Jaj, gyere felviszlek a szobádba! Majd itthon megnézzük a filmet.-az ölébe vett és úgy vitt fel a szobába.-Fáj a lábad?

-Csak egy kicsit. De mehetünk!-próbálok meg felállni de Jorge nem engedi.-Akkor gyertek és feküdjetek  ide mellém. Ide fekszenek mellém, majd a tévén keresztül rámegyek az internetre. És elindítom a  Démonok között! horror filmet. Igaz még egyikünk sem látta egyszer sem nagyon ijesztő film. Az egyik résznél viszont annyira megijedtem hogy elsírtam magam. Sikított a tévé, Martina. én ordítok hogy vegyék lejeb és nem tudom hogy de valahogy elkezdett potyogni a könnyem. Jorge adott egy csókot és ezzel vigasztalt meg.

-Hé! Ti együtt vagytok?-mire én bólogatok.-Miért nem mondtátok? Na mindegy most a legizgalmasabb a film.

Végignéztük majd Martina elment. Én meg megfürödtem. És utána játszottam Siva-val. Még csak egy melltartó meg francia bugyi volt rajtam. Valahogy nem találtam a pizsamámat. Pont csörgött a telefonom, de nem bírtam felvenni mert nem volt térerő. Kimentem és egészen addig amíg nem találtam. Az első emeleten megálltam.

-Gale!-szólal meg a hátam mögül Jorge. Megfordulok és ott áll ő meg Justin.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése