2014. augusztus 9., szombat

6 Rész!~Új barát, vagy új szerelem?

-Justin miért jöttél el az este?-kérdezem tőle.-Szégyellsz vagy mi?

-Holnap lesz egy nagy verseny Spanyolországba! El kell menned! Ott biztos befutó leszel!-beleegyeztem de feltettem neki azt a kérdést hogy szégyell-e.-Igen, nem! Mi van?

-Szia Justin!-azzal kiszaladtam. Rákerestem az interneten erre a versenyre, és igaz. Ezért beneveztem. Anyát is megkérdeztem, ő pedig elengedett. Már csak be kellet pakolni. Mikor ezzel is kész voltam felhívtam Ash-t hogy van e kedve velem jönni. Mire rávágta egyből hogy "Igen!"

*Spanyolországba a színpadon*

-És 5,6,7,8!-fejeztem be a táncot. Hát ez nagyon nagy élmény. Nagyon jól érezzük magunkat, még Siva is. És itt van a Violetta összes szereplője.

-Szia! Tuti te vagy a táncos mert nagyon jól nyomod. Srácok gyertek!-és ide jött az összes szereplő. Mindenki bemutatkozott, és tényleg nagyon rendesek. De lányok közül Martina volt a legszimpibb, fiúk közül pedig Jorge, és a leghelyesebb.

-Szóval te táncolsz?-kérdezte Jorge. Mire "Igen!" volt a válaszom.-De én jobban!

-Csak szeretnéd!-mondom mire olyan aranyosan elkezdett nevetni.-Ha annyira jó vagy akkor miért nem indulsz? tudom hogy jobb vagyok és ezt be is bizonyítom! Egy táncverseny?

-Jöhet! Marty, énekelsz valami pörgőset?-Martina elvállalta és mi meg felszaladtunk a színpadra. Nagyon vicces volt. Mert tényleg nagyon jól táncol. Először még külön táncoltunk de utána valahogy oda jött hozzám és azóta együtt táncoltunk. Addig Martina elénekelte a Voy Por Ti dalt. A befejező része volt a legjobb.

-Na jó tudsz valamit.-mondja egy kicsit lihegve.-De csak egy kicsit.

-Azt mondod?-kérdezem mire bólogat.-Akkor nem hiába vagyok tánctanár! Mert a híres Jorge Blanco azt mondta hogy egy kicsit tudok táncolni. Egy élmény volt hogy veled táncoltam!-kezdtem el hülyéskedni mire olyan édesen nevetett.

-Komolyan táncos vagy?-kérdezi meri csak bólintok.-Ja akkor azért voltál ilyen jó. Amúgy mindenki szeretne velem táncolni szóval te nagyon szerencsés vagy, és én is hogy egy ilyen lánnyal táncoltam.

-Milyen lánnyal?-kérdezem tőle.

-Hát!-közelebb láp és ezzel teljesen utánozza Justin-t. Annyira érdekel hogy most mi lehet vele. Vajon hogy van? Közbe ránéztem a többiekre akik nagy szemekkel figyeltek minket.-Ilyen tehetséges, ilyen csinos, ilyen szép, és ilyen magával ragadó lányt! Megfelel?

-Nagyon is!-mosolygok rá.Majd ad egy puszit az arcomra. Csak közbe ezt egy lesifotós meg lefényképezte. Ha Justin ezt meglátja tuti ki fog akadni. Ezért amilyen gyorsan csak tudtam elkezdtem utána szaladni, és a többiek is jöttek utánam. A fiúk be is érték a fotóst.

-Kérem a kártyát.-nyújtom ki a kezem. De ő csak mosolyog és át nyújtja a kártyát a kezembe.-Ennyi? Meg se próbálja megvédeni?

-Oh, ne. Elküldtem magamnak e-mailbe!-és elkezdett nevetni.-Kislány, te vagy Justin Bieber barátnője, és megcsaltad egy másik hírességgel. Aki most pont itt fogja a pólóm.

-Nem csaltam meg Justin-t!-mondom mire a fotós, és Jorge is nagyot néz.-Csak megpuszilta az arcomat. Ennyi. Semmi nem történt. És neked meg ehhez semmi közöd. Gyertek menjünk!-visszamentem és átöltöztem egy csinosabb ruhába.

Visszamentünk és elmentünk egy jó kis étterembe. Végig beszélgettünk, és nagyon jó fej mindenki. Pont indulni akartunk egy jó kis szórakozó helyre, amikor Jorge visszahúzott.

-Ne haragudj! Nem így akartam!-mondja és lehajtja a fejét.-Tudom hogy elrontottam a magánéletedet. De ha mondod komolyan nem csináltam volna semmit csak...

-Hé! Nyugi!-mondom és adok egy biztató mosolyt.-Nem a te hibád. Ha Justin megharagszik akkor nem tudok vele mit csinálni. Amúgy is most szakítottunk. Mert állítólag ő szégyell engem, legalábbis azt mondta.

-Akkor menjünk a többiekhez.-és elindultunk utánuk. Bementünk egy jó kis helyre és táncoltunk. Nagyon jó volt egészen addig amíg meg nem csörrent a telefonom.

-Haló?-szólok bele.

-Komolyan?-kérdezi.-Most mész el és máris megcsalsz?

-Justin!-indulok ki a helyről, de mögöttem még jön valaki. Mikor kiérek látom hogy Jorge És Martina jöttek.-Csak megpuszilta az arcomat. Te annak a csajnak meg a száját. Amúgy is te szégyellsz engem, nem?

-Nem, miért szégyellnélek?-teszi fel nekem a kérdést.-Szeretlek, de úgy látom hogy ez visszafele nem így van. Igazad volt. Jobb lett volna ha barátok maradunk. Csak hát azt hittem szeretsz. Szakítok veled!

-Kérlek ne mond ezt!-csordul ki egy könnycsepp a szememből. Csak ha egy kijön abból már a másik is.-Tudod hogy szeretlek és nem mondanám hogyha nem lenne igaz.

-Inkább mond ezt Jorge-nek.-szavai szinte égetik a fülemet.-Szia!

-Ne tedd le!-késő volt. Nem bírtam tovább. Egyedül akartam lenni. Ezért elkezdtem szaladni,csak magassarkúba nem nagyon birok. Ezért Jorge hamar beért, és nemsoká Martina is.

-Hé, ne sírj! Kérsz egy olyan ölelést amit mindig adok Martina-nak a sorozatba?-könnyű azt mondani, de csinálni nehezebb. Széttártam a karom és jó szorosan megölelt. Annyira jó volt, olyan egyedül éreztem magam és Jorge sokat segített.-Szerintem meny és feküdj le elkísérlek.

-Jó csak megyek elkérem Ash-től a...-basszus hol alszunk? Nem foglaltunk!-Nincs hol aludnunk. Elfelejtettem apartmant kinézni.

-Mire is mennél nélkülem?-nevet fel.-Hozd a barátnődet, és a kutyádat.

-Szia! Gale!-jön oda Ashley.-Lodovica mondta hogy van a egy ház ahol a szereplők szoktak hülyülni. És mi lenne ha ott aludnánk mindannyian:

-De nincs elég ágy hogy együtt aludjunk.-Mondja Jorge, miközben én még mindig könnyezek. Olyan rossz érzés hogy akit tiszta szívedből szeretsz szakít veled, amiatt amit el sem követtél. De majd egyszer úgy is túl teszem magam rajta. És itt van Jorge. Lehet hogy vele lesz valami komoly.-Akkor hogy akarsz aludni?

-Én alszok Lodovica-val, te pedig...-rám néz és észre veszi hogy sírtam. Még mielőtt kérdezne valamit elveszem tőle Siva pórázát.-Mi a baj? Jaj, gyere ide!

-Justin szakított velem.-mondom ölelve majd feltörnek bennem a szavai.-Azt mondta hogy szeret, de hogy szerinte én nem szeretem. De nem baj. Versenyezni jöttem. És meg is szeretném nyerni.

-Jól teszed, és addig is. Itt vagyunk mi!-jön oda Martina. El akartunk indulni de megcsörrent a telefonom. Mondtam a többieknek hogy menjenek előre de Martina, Jorge, és Ash itt maradtak. Felvettem és beleszóltam.

-Gale, miért tetted ezt a fiammal?-klassz most már Pattie is a sajtónak hisz. Ezért volt kár hogy elmondja mindenkinek.-Reméltem hogy te leszel neki az igazi, de a fiam miattad van maga alatt. Nem elég hogy bent van a kórházba, még meg is csalod?

-Na jó elegem van.-török ki magamból és elkezdek ordítani.-Nem csaltam meg Justin-t. Szeretem. És kezdjük ott hogy a Fiad mondta azt hogy szégyell. Nem tehetek róla hogy gáz vagyok. Talán jobb lenne ha keresne egy olyan lányt akivel mutatkozhat. Aki szép, aki csinos, és akit nem szégyell. Mondjuk Selena. Már értem miért hagyta ott Justin-t.

-Miért lenne a Justin hibája hogy máris félrelépsz?-Na jó! Nekem itt be is telt a pohár, nem engedem meg hogy mindenki így lehordjon.

-Kedves Pattie!-kezdek bele higgadtan.-Utoljára mondom el. Nem csaltam meg Justin-t. Amúgy is! Miért velem foglalkozol, mikor a fiad mellett lenne a helyed? Támogasd csak őt! Helló!

-Azta!-szólal meg Ash. Nagyon mérges lettem Pattie-re. Biztos hogy ő is félti a gyerekét, mert megértem, de azért nem kellene így beszélnie velem. Mikor már jobban voltam elindultunk. Az út nagyon rövid volt és hamar oda is értünk. Nagyon szép volt a ház belül kívül, de elég nagy vita lett abból hogy ki kivel alszik. Martina azt szerette volna hogyha vele alszok de Jorge is nagyon küzdött ellene. Lodovica és Mercedes is azon vitatkozott Hogy hol aludjon Ash.

-Srácok!-szólalok meg.-Mi lenne ha össze tolnánk a két ágyat és itt én, ott meg Ash aludna középen. Nem lenne sokkal logikusabb.- Ash-éknek megoldódott a probléma, de Martina azt mondta hogy szerinte ne aludjak Jorge-val. Ezt a veszekedést Candelaria szakította meg.

-Nem hiszitek el mi megy a TV-be.-mindenki kiszaladt és tátott szájjal nézte a hírt.

-Justin Bieber új barátnőt szerzett ám úgy tűnik hogy nem tudta megtartani. Ugyanis a tini pár ma este szakított, mert a lány félrelépett egy másik hírességgel is. Mindenki azt hiszi hogy vége a Jale párosnak, és hogy Gale össze jön Jorge Blanco-val. Mert egy bizonyos kép már sokakat megdöbbentett.  És Justin Bieber is nyilatkozott:

-Hát igen. Nem gondoltam hogy ez a lány így magába bolondít, de sikerült neki. Annyira szerettem és szeretem,de nem tudom hogy mit higgyek. Sokak szerint a kép nagyon is sokat mond, de mások meg úgy tartják hogy csak egy puszi. Gale is azt mondta hogy engem szeret, de nem tudok neki hinni. Fáj de igaz!

-Hát láthatjuk hogy a tini popsztár nagyon is szerelmes. Nagyon sokan hisznek Gale Evans-nak mert a képen tényleg semmi nem történt, de Justin tudja. Ide is sok comment érkezik miszerint, Jole páros nagyon jól nézne ki. Hát most biztos nem lennék Gale helyébe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése