2014. augusztus 10., vasárnap

7 Rész!~Egy sorozat az életem

-Ááá!-kezdtem el ordítani.-Ez nem lehet igaz! Mi van? Nem, nem ,nem!

-Hé, nyugodj meg! Nincs semmi baj!-mondja Jorge. Őt ez az egész hogy nem idegesíti fel? Őt is bele vonták mint a Jole páros.-Holnap fellépsz és utána minden rendben lesz! Bízz bennem.

Nagyon mérges voltam, de le kellet feküdni. Martina is mondta hogy ha szeretném aludhatok Jorge-val. De mondtam hogy mind a kettőjükkel szeretnék aludni így együtt aludtunk hárman. Sokáig csak forgolódtam míg szembe nem találtam magam Jorge szemeivel. Csak egy biztató mosolyt adott de ez nekem bőven elég volt. Megfordultam és oda bújtam hozzá, így aludtam el.

*Másnap reggel*

-Gale! Kelj fel mert nemsoká koncertezel.-kelteget fel Martina.-És Siva kint van.

Nagy nehezen felkeltem és kimentem Siva-ért. Egyem meg, kint volt egy kis szobor és a mellet feküdt. Dőltünk a nevetéstől. Felöltöztem a táncos ruhámba, és elindultunk a koncertre. Egy csomóan kérdezték hogy mióta vagyunk Együtt Jorge-val, de nem győztem elmondani hogy nem vagyunk együtt.

-Menj mindjárt kezdődik a verseny, és én is énekelek. Sok sikert. És ha baj van csak nézz rám! Van B tervem. Na menj!-mielőtt elmegyek kérek tőle egy gyors ölelést amit ő szívesen ad. És utána jöttek a kamerák. Nem mondták hogy élőbe megy, hát nem is úgy készültem. A hajamat gyorsan felkötöttem És beálltunk a tánc kezdéséhez. Először mindenki együtt táncol és onnan választják ki a négy táncost. És végül csak ketten maradtunk. Utána jött sz egyéni tánc. 3 fordulóval. Az első körben remekeltem a Sej mejor dallal. A második pedig a társas tánc volt. Jorge-val táncoltam. Remek volt és nagyon jó. És az utolsó kör volt a legnehezebb. Lefagytam. Nagy nehezen elkezdtem a táncot. De egyedül nem bírtam. Ránéztem Jorge-ra és ő ide jött mögém, a többi táncossal és úgy táncoltunk tovább. És sikerült megcsináltam.

-Eredmény hirdetés! A táncosok nagyon jók voltak de csak egy első van. Aki nem más mint:-itt elhallgat és egy nagy szünetet tart.-Nem más mint: Gale Evans

-Köszönöm!-mondom, és átveszem a díjat. Egy hatalmas nagy trófea és egy aranyérem. Megköszöntem és odaszaladtam a barátaimhoz.-Nyeretem, nyertem! Ááá!

-Gratulálok!-jönnek oda a többiek. Jaj, annyira boldog voltam és mindenkit jó szórósan magamhoz öleltem. De utána volt egy személy akit még jobban magamhoz öleltem. Az volt Jorge.-Ügyes voltál.

-Köszi!-annyira boldog voltam hogy megpusziltam majdnem a száját. És ezt a kamerák is rögzítették. Elfelejtkeztem róluk. De nem baj. Úgy is szakítottam Justin-nal.-Figyelj! Ez itt az utolsó napom mert este indul a gépem. El szeretnék menni hozzátok.

-Komolyan?-néz rám boldog szemekkel .-Oké! Akkor szólok anyának.

Jorge szülei nagyon aranyosak voltak, és nagyon jól bántak velem. Siva is tetszett nekik, de csak 1 órát tudtam ott tölteni. Nagyon jól éreztem magam. Persze mindenki azt hitte hogy járunk semmi nem történt köztünk.

-Na milyen volt?-kérdezte Jorge.-Szerintem nagyon ciki volt.

-Nem!-mondom mert tényleg jól éreztem magam.-Nagyon jó volt és rendesek a szüleid. Jól éreztem magam. De vissza kéne menni mert nemsoká indul a gépem! Gyere menjünk.

Hamar oda értünk és elkezdtem bepakolni amibe Martina segített. És közbe elkezdett kérdezgetni hogy mit gondolok Jorge-ról.

-Nagyon tetszik!-mondom el neki az igazat.-Nagyon helyes, velem mindig kedves, és mindig tudja hogy mit mondjon ahhoz hogy jobb kedvem legyen. Szeretem őt. És ha most nem lenne ez a nagy kavarás Justin-nal szerintem járnék is vele. Csak nem tudom hogy ő mit érez.

-Szerintem ugyan így! De ha akarod megkérdezem.-megköszöntem neki majd megfogtam a bőröndöt meg Síva pórázát, szóltunk a többieknek, és elindultunk a repülőtérre.

-Hát sziasztok!-ölelek meg mindenkit majd mikor megállok Martina és Jorge előtt eltört a mécses. Először Martinát öleltem meg.-Nagyon fogsz hiányozni, és akármikor ha New York-ba jársz gyere be! És ne felejtsd el megkérdezni!-elengedett majd adott egy biztató mosolyt. Ránéztem Jorge-ra és őt is megöleltem.-Nagyon fogsz hiányozni! És te is gyere el hozzánk. Akár mikor!-mondtam és el kellet engednem mert megszólalt a hangosbemondó.-Sziasztok!

Elindultunk, és mielőtt átléptem volna a kaput utoljára hátranézek. Látom ahogy Jorge int egyet majd Martina is, és a többiek. A szemem megtelik könnyel és ezt mindenki látja. Majd előre fordulok és átlépem az ajtót.

*Jorge szemszöge*

El sem hiszem hogy elment. Annyira fog hiányozni hogy elment. Visszaindultunk, és az egész utat úgy tettem meg hogy a fejemet lehajtottam. Tudtam hogy tele van könnyel, és ezért nem akartam mindenki előtt gyengének mutatkozni. De Martina tudta hogy mit érzek, ő egyedül.

-Figyelj, mit gondolsz Gale-ről?-kérdezi pedig pontosan tudja hogy bele szerettem. Nagyon szeretem. Mindennél jobban. És Justin pedig nagyon hülye hogy otthagyta.-Hallod?

-Hogy mit gondolok?-emelem fel a szemem, és Marty is tökéletesen látta ahogy a sós könnycsepp végig folyik az arcomon.-Azt gondolom hogy egy csodás lány, és hogy mindent megtennék hogy az enyém lehessen. És nem érdekel semmi, és senki.

-Jó mert ő is szerelmes beléd!-mondja mire egyből felkapom a fejem és letörlöm a könnyet.-Megkérdeztem hogy mi a véleménye rólad mire azt válaszolta hogy szívesen járna veled ha nem lenne a Justin-os sztori.

-És ezt csak most mondod?-kérdezem.-Vissza kell mennem hozzá. Bepakolok pár cuccot és elmegyek hozzá! Velem jössz?-kérdezem mire csak bólogat. Elmentem haza és bepakoltam egy pár cuccot. És már Martina is itt volt. Elindultunk a reptérre és két óra múlva fel is szálltunk rá.

*Gale szemszöge*

-És milyen volt?-kérdezi Mark, de ott volt Justin is. Mindenki nagyon figyelt, míg én elmondtam hogy milyen volt.

-Khmm, Gale tudsz jönni egy kicsit?-kérdezi Justin. Elindultunk fel a szobámba és becsuktam magunk mögött az ajtót.-Figyelj, én nem haragszom! Ha szereted Jorge-t akkor nyugodtan legyél vele. És mi meg csak legyünk barátok. És majd meglátjuk hogy mi lesz.

-Rendben.-mondom bár ez azért nagyon fáj.-Köszi, és szerintem is ez lesz a legjobb. Akkor barátok.

Azzal oda megyek és megölelem. Lementünk és beszélgettünk tovább. Ám ezt a csengő zavarta meg.

-Kinyitom!-állok fel mert senkinek nem állt szándékában. Oda megyek az ajtóhoz és kinyitom. Jorge állt ott Martina pedig a háta mögött. Pont kérdezni akartam mikor megfogta a kezem és megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése