2014. augusztus 4., hétfő

1 Rész!~A költözés

Hát sziasztok! Ez itt az első bejegyzésem és remélem mindenkinek tetszeni fog. Olvássátok és akinek tetszik az írhat kommenteket. Higgyétek el nem fogok érte haragudni, sőt örülnék neki. Lehet hogy úgy látjátok hosszú lett de nem az. Csak a képek miatt ilyen. Jó olvasást!

-Szia Anya! Mizu?-ugrok le a lépcsőröl. Hát ez a nap is eljött. Utolsó napunk Párizs-ban. Holnap New York-ba költözünk ugyanis Anya új barátja ott él.-Össze pakoltam mindent.

-Oh, remek. Akkor holnap indulhatunk is. Na de menj! Utolsó napod az iskolába. Itt a reggelid. Szia Szívem. Jó legyél!

Hát igen, Anya úgy kezel mint a kishúgomat. És ezen már sokszor össze is vesztünk. Na de el kellet indulnom. Alig 20 perc és már ott is voltam. Amint beléptem a suliba egyből kiszúrtam a legjobb barátnőmet Carla-t.

-Cső Csajos!-ad két puszit.Na igen. Ő igazi legjobb barát.-Holnap akkor biztos hogy elmentek? Mert ha gondolod hozzánk költözhetsz!

-Hát köszi!-próbálom meg finoman visszautasítani hátha sikerül.-De nekem is mennem kell anyával. Biztos nehezen viselné ha csak Mark (a Tesóm) menne el vele.

Még beszélgettünk egy kicsit majd elmentünk órára. Ez a nap is piszok gyorsan eltelt. Már este 8 óra volt mikor úgy gondoltam hogy felhívom Lukas-t. Ő a barátom, és nála vagyok táncos. Ja igen. Imádok táncolni. Már Anyával meg is beszéltem hogy amint kiköltözünk lesz egy saját tánciskolám. Már nagyon várom. Amúgy több versenyen is voltam és már táncból le is érettségiztem. Így hivatalosan is tánctanár lettem. Na vissza Lukas-hoz. 2 csengés után fel is kapta a telefont.

-Szia Gale! Mond!-mikor azt mondja hogy mond akkor nincs sok ideje. De nekem most kell vele közölnöm. Nincs több időm.

-Szia Lukas! Beszélnünk kellene.-mondtam mire csak ez volt a válasza: 'Mond!'-Na hát ezt már sokszor el akartam mondani de csak most van bátorságom.

-Figyi majd holnap elmondod, új zenét írok. Szia!-azzal le is csapta a telefont. Nahát klassz. És akkor mit csináljak? Megvan. Felveszem kazettára és holnap mielőtt elmegyünk a reptérre kirakom hozzá hogy hallgassa meg.

Július 03.

-Kicsim kelj, mert egy óra és indulunk.-hallom Anya hangját amint beszól hogy ébredjek. Gyorsan kivettem a szekrényemből egy szettet és felkaptam magamra.


Miután felvettem a hajamat is megcsináltam és indulásra készen is voltam. Elköszöntem a háztól és elindultam Lukas-hoz. Leraktam a kazettát és visszamentem a taxihoz onnan pedig egyenesen a reptérre. Pár óra alatt ott is voltunk és elindultunk a házunk felé. Mikor megláttam a szám nyitva maradt.

Benyitottam és megláttam a nappalit:

A konyhát:

Az ebédlő:

Aztán a lécsőn kezdtem felfelé menni:


Ott volt négy ajtó, és benéztem az egyikbe ami a tesóm szobája volt:
Benyitottam a következőbe, ami a vendégszoba volt:
Még egy vendégszoba:


Utána jött az anyák szobája:

Volt még egy emelet így tovább mentem. És ott volt egy ajtó, az én szobám:
És azon belül is négy ajtó. Az egyik a fürdő:

A gardrób:

Másik gardrób:

És egy kicsi szoba amibe nyílt egy fürdőszoba:



-Na kicsim tetszik?-kérdezte anya.

-Hogy tetszik-e?-teszem fel a kérdést.-Imádom. De miért van a szobámba még egy szoba? Ezt nem értettem.

-Hát kicsim azért mert lehet egy kis francia buldogod!-na ne. Mindig is szerettem volna egy olyan kiskutyát. Holnap majd meg is veszem. Alig várom.

*Este 9 órakor*

Éppen telefonoztam amikor megcsörrent. Nagyon megijedtem. De nem volt név kiírva. Felvettem.

-Haló Gale Evans-ot keresem, fellépési ügyekben.-fogalmam sincs hogy ki lehet az. A hangja sem ismerős így tippem se volt.

-Én vagyok! De kivel beszélek?-kérdezem meg mert így nem adok semmilyen információt.

-Justin Bieber-el!

2 megjegyzés: