2014. augusztus 14., csütörtök

11 Rész!-Ezt nem hiszem el

Nem mertem hozzá nyúlni mert attól féltem hogy rosszabb lesz. De szerencsére a mentő hamar ide is ért. Azt mondták hogy nincs nagy baja, mert úgy esett hogy csak egy kicsit sérült.

-Ott lehetek vele a mentőbe?-kérdezem mert végig vele akartam lenni. Az orvos csak bólintott, én meg Martina-hoz fordultam.-Folytassátok a koncertet nélkülem. Ott leszek vele. Sziasztok.

-Szia!-köszön Marty. Beszálltam a mentőskocsiba, majd elindultunk. Míg én fogtam Gale kezét, addig az orvosok vizsgálták. Az már biztos hogy a keze eltört, de nagyobb baja nincs. Az út rövid volt és amint odaértünk, bevitték egy kórterembe. Kb. 30 perc után az orvos ki is jött.

-Uram!-szólított meg.-Miss. Evans jobban van. A keze eltört, és egy kisebb agyrázkódást szenvedett. Pihennie kell. Be lehet hozzá menni, és nyugodtan itt is maradhat. Két ágy van ha esetleg itt szeretne aludni.

-Köszönöm!-vettem ki a tárcámból pénzt, mert azért úgy illik. De el is fogadta. Na mindegy. Bementem hozzá, és láttam amint a keze gipszbe van. Leültem mellé és megcsókoltam.-Gale!

-Jorge!-nyitja ki a szemét.-Mi történt? Arra emlékszem hogy táncoltam, és valaki megfogta a lábam majd elvesztettem az egyensúlyom, és ennyi.

-Nyugi minden rendben!-nem tudtam máshogy nyugtatni. Csak egy biztató mosolyt küldtem felé, amit ő meg is kapott. Majd arra lettünk figyelmesek hogy valaki kopog az ajtón.-Jöhetsz!

-Gale!-szalad oda hozzá Marty. És szépen lassan mindenki bejön.-Jobban vagy?

-Igen!-mondja mosolyogva.-Köszönök nektek mindent. Aranyosak vagytok hogy eljöttetek. D nincs nagy bajom. Sőt semmi bajom.

*November 30*

Hát igen. Elérkezett a tél. Sok minden történt. Én és Jorge még mindig együtt vagyunk, és Justin nagyon jó barát. Tiszteletben tartja hogy egy pár vagyunk. Azóta ő is újra össze jött Selena-val, akivel nagyon jóba vagyok. A baleset óta minden rendben. Az én tánciskolám nagyon népszerű, és sokan járnak oda. Amy és Ash pedig mindent megtesznek hogy szétszakítsanak Jorge-tól. Martina, még mindig szingli, de azt mondja így érzi jól magát. Én meg most pont táncórát tartók ezen a szép téli napon.

-Gyerünk lányok!-indítom el újra a zenét.-És 5,6,7,8!-Nagyon jó ez az iskola főleg hogy én vagyok az igazgató. Mikor végeztünk, egyből hazafelé vettem az irányt. Alig vártam már hogy bebújjak a jó meleg takaróm alá.

-Gale!-hallom meg drága barátom hangját.-Képzeld hogy a Violetta műsorba keresnek egy lányszereplőt, aki eljátssza barátnőmet. Neked úgy is jó a hangod, hát miért nem jelentkezel?

-Nem tudom! Nem akarom nézni ahogy Martina-val csókolózol.-vallom be neki az igazat. Melyik lánynak jó nézni amikor a barátja egy másik lánnyal smárol. Jó tudom hogy csak egy szerep, de akkor is rossz lenne látni ahogy Martina és Jorge csókolózik.-Jó talán. Majd meglátom!

-Köszi!-ad egy csókot.-Itt aludhatok?

-Gyere!-hívom oda magamhoz. Hát lehet hogy igaza van, és tényleg el kellene mennem. Végül is Justin is sokat mondta hogy jó a hangom.

*Másnap*

Reggel mikor kinyitottam a szemem már egyedül voltam. Mivel ma lesz a meghallgatás a műsorba. Gondoltam hogy elkészülök. Kimásztam az ágyból és egyenesen a fürdőt céloztam meg. Beálltam a zuhany alá és hagytam hogy a víz végig folyjon a testemen. És közben azok a gondolatok jutottak az eszembe: Miért ilyen távolságtartó Justin? Miért nem olyan jó a kapcsolatunk mint volt? Talán jobb lett volna ha nem  vallja be az érzéseit? Akkor most is jó barátok lehetnénk? Mikor már úgy gondoltam hogy elég volt ennyi tusolás, kiszálltam a zuhany alól, és felöltöztem. Utána felkeltettem a kis Siva kutyát is. Eléggé haragudott érte, de nem baj. Adtam rá is egy meleg ruhát hogy ne fázzon. Még egy kicsit le akart pihenni, de nem engedtem. Inkább levittem magammal.

-Jó reggelt!-köszönök a többieknek. De plusz két személy is volt itt. Justin és Selena. Odamentem hozzájuk és adtam nekik egy-egy puszit. Ugyanígy Mark-nak, Anyának és Greg-nek (anya férje). Jorge-nak meg egy nagy csókkal köszöntem.-Mi a kaja?

-Rántotta, ahogy szereted!-rakja elébem a reggelimet Anya. Mivel jó nagy adagot csinált inkább neki is kezdtem, nehogy a végén ő faljon fel engem. Kb. 5 perc után semmi nem is maradt a tányéromon.-Egészségedre!

-Köszi, finom volt.-adok az arcára egy puszit.-Selena, Justin délután megyek a Violetta sorozatba cassting-ra. Nincs kedvetek megnézni?

-Jaj, persze hogy ott leszünk!-mosolyog rám Selena.-Mikor kezdődik?

-3-kor.-adom meg az időpontot. Még egy kicsit beszélgettünk majd Jorge-nak az a szuper ötlet jutott az eszébe hogy menjünk el korizni. Szóval megbeszéltük hogy Justin, Selena, Martina, Jorge, és én elmegyünk korizni.-Indulhatunk?-szaladok le Siva-val a kezembe.

-Persze!-mondja Justin. Elindultunk és 10 perc után ott is voltunk. Béreltünk egy saját pályát, ahova Siva is bejöhetett. És hát nagyon sokat nevettünk. Szegény Siva olyanokat esett a pályán. Nem bírt megállni.

-Hé Marty! Vigyázz!-szólok oda neki. De ő nem vette észre hogy csak viccből mondtam neki. Lenézett és nem figyelt, aminek következtében seggre ült. Akkorát pukkant mint az ólajtó. Mi meg először kinevettük utána segítettünk.

-Kösz!-mondja nevetve.-Jó tényleg vicces volt mert én is nevettem.-de hát tényleg nevetett. Jorge is akart egy kicsit mutatványozni, de hát annyira elkapta a hév hogy nem bírt megállni, így együtt estünk el. Na ekkor meg mi nem nevettünk.

-Áuu!-szisszen fel Jorge.

-Komolyan?-kérdezem.-Te mondod hogy "Áuu!" mikor én vagyok alul? Ugye most csak viccelsz?-kérdezem. Majd nagy nehezen felállt rólam. Folytattuk a beszélgetést, és Justin és Selena is úgy járt mint én meg Jorge. egy óra után már mindenki kezdte megunni, mert hát eléggé el lehet benne fáradni. És közösen úgy döntöttünk hogy elindulunk haza.

-Minden megvan?-kérdezem. Nem akartam hogy valami itt maradjon, mert az akkor sose lesz meg. Mikor megnéztük hogy minden megvan-e elindultunk haza.-Jore, ha hazaértünk induljunk is!

-Jore? Milyen becenév ez?-kérdezi nevetve.-De nekem tetszik. Amúgy rendben. Szerintem nem kell átöltöznöd, mert csinos vagy!

-De átöltözök, mert csupa víz a nadrágom.-és tényleg az volt. De nem azért mert bepisiltem, hanem amikor elestem jeges lett ami később megolvadt és csupa víz. Justin-t és Selena-t kiraktuk, majd elmentünk haza. Martina is jött velünk, mert hát ő is zsűri lesz a meghallgatáson, úgy mit az összes többi színész és akkor jön velünk. Vissza hozzánk. Bementem a szobámba és valami csinos kis ruhát vettem fel. Siva-ra is adtam egy másik ruhát, mert az ő cuccai is csupa vizesek voltak. Mikor ez készen volt leszaladtam, és indultunk is. Nem voltak sokan. Mégis hamar végeztünk. De nem mondták meg hogy mi az eredmény.

-Figyelj!-szólalok meg, mire Jorge rám figyelt.-Néztem a Violetta-t. És láttam ahogy megcsókolod Marty-t. És nem úgy ahogy engem. Szinte csak hozzá érinted a szádat az övéhez. Engem szinte felfalsz.

-Örülj neki hogy téged máshogy csókollak meg!-csattan fel hirtelen. Aztán elindultunk haza. Martina azt szerette volna ha otthon kitesszük, de ragaszkodtam hozzá hogy aludjon ott nálunk. És úgy is lett. Előkészítettem neki a vendégszobát, majd átmentem Anyáék szobájába de nem volt bent senki. És most is feltűnt hogy négy ajtó van. Benyitottam az elsőbe és az volt a gardrób. A második szintén az volt. A harmadik a fürdőszoba. És negyedik teljesen ledöbbentett. El sem hittem amit láttam.

-Gale! Megvan amit kerestél?-jön be Jorge. Mikor meglátta hogy mit nézek neki is elállt a szava. Meg se tudtunk szólalni. Hogy titkolhatta el Anya...

6 megjegyzés: