2014. október 28., kedd

21 Rész!~Két koncertjegy!

Másnap pihenten ébredtem. Lau csak kétszer kelt fel. De hát ez ilyen. Átmentem Lau-hoz, és még aludt. Kimentem nála lévő teraszra, és olyan jó puha volt. Apáék direkt leszegeltek bele egy bundás kis szőnyeget, és felette van teraszfedél szerűség. Szóval ha esik az eső nem lesz olyan a szőnyeg. De mondjuk azt fel is lehet onnan venni. Oda kimentem és beleültem egy percre a fotelba. De nem maradt ott sokáig. Mivel a nap már sütött, de még 7 órakor nincs meleg nem hagytam nyitva az ajtót. Majd ha felkel. Visszamentem a szobámba felvettem egy olyan ruhát amibe nem látszik a kövérségem. Fogat mostam, kisminkeltem magam. Ez alatt azt értem hogy a szememre raktam egy kis lila sminket, szempillaspirál, szemceruza, és egy tűzpiros rúzs. A hajamat megfésültem és hagytam hogy szétterüljön a hátamon. Mindenkinek tetszik hogy 3 fajta ombre van a hajamba. Utána lementem, és megittam a kávémat. Az utolsó kortynál Hallom amint April nyöszörög. Bemegyek hozzá és felveszem az ölembe. Ő már sokkal nagyobb Mint Laura. Éppen ezért ő már egy éjszaka többet kel fel mert jön a foga. Nagyon szeretem a húgomat. De már nem csak ő sír. Hanem Laura is. Anya is megérkezett tehát átpasszoltam neki April-t, én meg szaladtam Lau-hoz. Eléggé büdi volt, tehát ez arra utalt hogy tisztába kéne tenni. Rátettem a pelenkázóra, és levettem róla a pizsamáját. És a pelenkát is. Becsomagoltam, és a kukába dobtam rögtön. Mert a pelenkázó mellett van egy.Megtöröltem a fenekét popsitörlővel, és behintőporoztam a fenek. Majd raktam rá egy tiszta pelenkát. És egy kis csini ruhát adtam rá.

-Ki Anyának a szépsége?-fújom meg a kis hasát. Nagyon tetszett neki, és ezt onnan tudom hogy nevetett.-Laura baba! Figyelj csak, szellőztetünk egy kicsit hogy szokd meg a levegőt.
-Helló!-jön be hozzám Ash.-Jaj, szia te kis szépség! Tiszta anyád vagy. Mondjuk a szemed apádé.
-Igen, a szeme az apjáé!-utalok ezzel azokra a gyönyörű szép mogyoróbarna szemeire.-Mi jót csinálsz itt?
-Oh, gondoltam benézek.-megint kopogtak, és Tini lépett be az ajtón.
-Ez meg mit keres itt?-döbben le Tini. Majd Ash mondja neki hogy már kibékültünk, és hogy nem kell tovább hazudnia.-Ja, jó! Sziasztok! Mizu?

-Ti a hátam mögött barátok voltatok?-kérdezem felháborodva. De csak eljátszom.-Na jól van, megjegyeztem.
-Jó na! Nem megyünk el ma valahova?-kérdezi Ash.
-Én tuti nem megyek, mert viszem Lau-t a kórházba, megkapja az első oltását.
-Oké,  akkor mi megyünk is! Szia!-elköszöntem a lányoktól, és becsuktam az erkélyajtót. Gondoltam elmegyek Justin-hoz. Adtam Lau-ra még egy kabátot, és most bébihordóba tettem. Betakartam, az apjától kapott pléddel és lementünk a konyhába és beszéltem anyuval.
-Anya, én elmegyek Justin-hoz. Majd jövök!-adtam neki apának, és April-nek egy puszit, majd kimentem a garázsba. Áttettem Lau-t az ülésébe, és a bébihordót, pedig a csomagtartóba raktam. Elindultam Justin-hoz, és majdnem egy óra alatt ott voltam. Megint eljátszottam azt hogy Lau-t áttettem a bébihordóba, és bezártam a kocsit. Megálltam a bejárati ajtó előtt és csengettem. Pattie nyitott ajtót.

-Szia! Ismerlek?-nem ismert meg. Most lehettem volna köcsög és azt mondani hogy itt vagyok Justin gyerekével, és hogy jöttem bemutatkozni, de nem találtam jó ötletnek.
-Igen! Gale vagyok!-majd láttam az arcán azt a nagy döbbenetet.
-Jaj, szia! Gyere be!-behívott majd megkért hogy figyeljek rá.-Nagyon sajnálom hogy anno olyan bunkó voltam, és szeretnék elnézést kérni. Félre ismertelek.
-Semmi baj!-megpuszilt, és nem bírta megállni hogy meg ne kérdezze.
-Az Justin gyereke?-elmeséltem neki hogy kié is a gyerek majd megkérdeztem hogy hol van Justin.-Fent van a szobájába. Nem tudom hogy alszik-e még.
-Köszönöm!-felmentem Justin-hoz, és még édesen aludt. Letettem Lau-t és a cipőmet levéve bebújtam hozzá hátulról. Elkezdtem simogatni a hátát mire úgy csinált mint Laura mikor álmos.
-Ch! Mit csinálsz?-kérdezi kómásan. Szerintem nem tudja hogy ki van mögötte.-Mi az?
-Na jó akkor én megyek is!-állok fel, de visszaránt, én pedig pont ráesek.-De tényleg mennem kell!
-Miért?
-Mert Laura oltást kap!
-Itt van?-feláll és odamegy hozzá.-Szia szépség! Hé honnan van neki ez a pléd?
-Ö.. Még Jorge-től van. De nekünk tényleg mennünk kell. Kikísérsz?-persze hogy jött velem, és még Lau-t is hozta.
-Justin fiam öltözz már fel! Lány is van itt.-szól Pattie a fiára.
-Nyugi már láttam alsónadrágba!-mondom nevetve.
-Már mész is?-kérdezi Pattie.
-Igen! Ma kapjuk meg az első oltást.-adtam Pattie-nek két puszit, és kimentünk a kocsiba. Justin csak így ahogy van egy szál boxerba. Míg én Lau-t a helyére tettem, addig Juss a helyére tette a bébihordót.-Na szia Édes!
-Szia Béby! Vigyázz magadra, és a kicsire!-csókkal búcsúztunk, majd becsapta a kocsiajtót. Mielőtt még elindultam felraktam a napszemüvegemet és tényleg mentünk a kórházba.

Mire megint visszaérek az orvos háromnegyed óra. Laurát, betettem a bébihordóba ismét, és bementünk a kórházba. A nővér, már tudta hogy kik vagyunk. Csak azt nem hogy miért jövünk. Elmondtam neki és beküldött minket a rendelőbe. Bizony már elő volt készítve minden. Az orvos köszöntött minket, és megkért hogy vegyem le Laura kabátját és pulóverét. Még én a lányomnak a figyelmét tereltem el addig a doktor beadta az injekciót. De mikor megérezte a tűt egyből elkezdett sírni. Szegényt nem bírtam megnyugtatni. Felöltöztettem majd elkezdtem ringatni.

-Ne sírj!-ringattam az ölembe.
-Volt már kint a levegőn?-kérdezi a doktor.
-Csak amíg eljöttünk, meg amikor hazavittük. Csak az erkély ajtaját nyitottam ki.
-Rendben, akkor ma ha ilyen szép idő lesz, egy 10 percre elviheti sétálni.-beírtam a noteszembe hogy délután olyan 5 óra felé sétálni megyünk.-De ha addig ebbe a ruhába marad az első osztályú. Egy kicsit lapos párnát, és egy takarót rakhat neki az éjszaka. De ha bemennek sétálás közben egy bababoltba biztos kapnak.
-Oké, rendben! És tudja nekem van egy tánciskolám.
-A Sexy Dancing Girls?-kérdezi. Bólintok, bár nem tudom honnan tudja.-Tudom, a lányom is oda jár.
-Sharlott a lányod?-teljesen ledöbbentem.-Na hát igen. És én mikor taníthatok megint, vagyis mikor dolgozhatok?
-Mennyi időt tölt ott?
-Hát mikor hogy! Egy nap van 4 órám!-gondolkozok.-De összesen 6 és fél órát töltök bent. De csak két nap. Meg van amikor 1-2 órát gyakorolok.
-Hát akkor azt javaslom hogy vagy az irodájába is vegyen egy ringatószéket, és abba el tud lenni, vagy egy bébicsőszt fogad. Én mondjuk az előző mellett döntenék. És akkor még táncolnak is oda berakhatja. Ezt tartanám reálisnak. És mégis mikor kezdődik a tanítás?
-Szeptember 1.-akkor van az első óránk.
-Oké, addigra mehet. És fontos hogy a kisbaba legyen valakivel, mert egyedül nem lehet enyi ideig hagyni. Vagy nagymamával, vagy akár a testvérénél.
-Rendben köszönök mindent!-átadta az oltási könyvet, és elmentünk haza.

Szegény Lau már éhes volt ezért adtam neki egy kis anyatejet. Utána a kezembe el is aludt. Szépen beletettem az ágyába, és magára hagytam. Gondoltam áthívom Justin-t. Persze hogy jött. Bementünk a szobámba filmet nézni, ám eléggé fáradt voltam, és kigyúrt karjai között aludtam el. Nagyon jó volt ez a kis alvás. De most már nem aludhatok addig ameddig akarok. Mikor az én kis ébresztőm kel, akkor nekem is kelnem kell. Egy pillanat alatt felpattantam az ágyból, de úgy hogy Justin is megijedt. Átmentem Lau-hoz és tisztába tettem. Majd az ölemben áthoztam hozzánk. Befeküdt közénk és nézte velünk együtt a tévét. És megint elaludt. Megkértem Mark-ot hogy vigyázzon rá amíg mi elmegyünk. Bementünk, néztünk ágyneműt, és találtam egy rózsaszínű virág mintásat, hozzá pedig illő huzatot. Megvettük, tovább mentünk. Elnéztünk a játszótérre, mondjuk ott el is váltunk Justin-al. Visszafordultunk. Hazamentünk, és Laura-t megtörölgettem szivaccsal, majd adtam rá egy pizsamát.
Beletettem az ágyikójába majd elkezdtem neki mesét olvasni. A Csupa Csillogás! hercegnős mesét olvastam neki. Hatásos volt ugyanis elaludt. Én is mentem volna de jött Tini.

-Szia!-jön be izgatottam.-Szereztem neked 2 koncertjegyet! Itt lépünk fel holnap New York-ba. Gyere el Laura-val. Legalább megismerheti az apukáját!
-Jó ötlet ez?-nem voltam biztos benne.-Oké holnap elmegyünk a koncertre.
-Ez az!-Laura szereti amúgy a zenét, mert sok a Disney-n is az énekes csatorna. Olyankor tapsol. De azért felhívtam a doktort. Azt mondta hogy mehetünk, de 2 óránál ne legyünk többet.


*Másnap reggel.*

Én már vagy 2 órája fent vagyok. Nagyon félek hogy találkozni fogok Jorge-val. Aludni is csak alig bírtam. De most vagy soha. Még nem kelt fel Lau, addig áthívtam Tini-t. Azt hiszem hogy én bírnák Jorge szemébe nézni. Hazudtam neki 9 hónapon keresztül.De Tini azt mondta nincs visszaút. Nekem be kell mennem vele amíg készülődik de mondtam hogy menjen csak, egy óra múlva találkozunk. Felöltöztettem Laura-t és beletettem a babakocsiba, és betakartam a Jorge-tól kapott pléddel. Én is felkaptam egy csinos ruhát. A sminkem már készen volt. Fekete smink, szempillaspirál, szemceruza, és egy tűzvörös rúzs. Elindultunk kocsival a stadion felé. 20 perc alatt ott is voltunk. Már vártak hátul. A nyakamba akasztottak egy nem tudom mit, és bemehettem. Elindultam az öltözők felé. Hátrafordultam hátha jön mögöttem Tini, de pont ezért ütköztem össze valakivel. Jorge volt az.

-Oh, szia! Te vagy a pót táncos ugye?-nem tudtam mit válaszolni. Lefagytam.
-Hé Gale! Gyere már!-ordít Lodo. Jorge-nak teljesen leesett az álla.
-Te vagy az?
-Igen!-majd belenézett a babakocsiba. Azt hitte hogy April az a húgom, de mikor meglátta nem értett semmit.
-Ki ez a kislány?
-Jorge! Ő... Ő...-nem bírtam kimondani.-Ő a kislányunk!
-A miénk? Gale, te most szórakozol velem?-megráztam a fejem.
-Még mikor Hawaii-n voltunk! Emlékszel?-kivette szép lassan a babakocsiból, és a megismerés felcsillant benne.-Kérlek ne haragudj! Borzasztóan sajnálom! De nem tudtam hogy mondjam el.
-Gyönyörű szép!-öleli magához.-De legalább mindene megvan?
-Persze! Minden ami csak kelhet neki.-órákig tudtam volna nézni ahogy szeretgeti Lau-t de jött a barátnője.
-Sziasztok!-jön oda hozzánk.-Jaj, ki ez a falatka kislány?
-Ő a kislányunk!-néz büszkén. Stephie-ben egy percre megfagyott a vér.-Úgy mint neked lett gyereked amikor külön voltunk, nekem is lett egy gyönyörű szép lányom.
-Tőle?-kérdezi lenézően.-Oh, ez furcsa! Én elmentem!
-Szia!- Jorge most nem igazán foglalkozott azzal hogy a barátnője elment. Folyton csak Lau-val játszott.-Laura lett a neve? Emlékszel hogy mind a ketten ezt szerettük volna?
-Igen! Még a lepedő is az amit te varrattál ha lesz egy gyerekünk. A Federico-s is megvan!-persze nem állhatunk csak úgy ott kint a folyosón. Bementünk az öltözőbe. Ruggero, Facu, Samuel, Nico, Diego, Xabiani odajött hozzánk.-Sziasztok!
-Gale?! Te vagy az?-kérdezi Ruggero. Nagyon jó barátok voltunk, és hát neki Jorge a legjobb barátja. Persze jó kapcsolatot ápoltam vele.-Ez kinek a babája?
-A miénk!-mondja büszkén Jorge.

Azért jólesik hogy még csak most ismerte meg de már látom hogy remek apuka és rá mindig számíthatok. Persze a többiek majd hanyatt vágódtak amikor megtudták hogy gyerekünk van. Mindenki körülölelgette, és Lau nagyon jól tűrte. Sőt tetszett neki! Főleg mikor az apja játszott vele. Megfújta a hasát mire nagyon tündéri kis fejet vágott. Hát én majd kinyúltam a nevetéstől. Nagyon tudja adni magát. Ám mikor bejött Cande Facu nevét ordítva, Lau annyira megijedt hogy elkezdett sírni. Mivel Cande csak később jött ezért nem tudta hogy itt van a babánk. Sőt. Azt se tudta hogy van babánk. Tehát, Lau annyira megijedt hogy sírva fakadt. De Jorge teljesen normálisan kezelte a helyzetet. Felvette a kezébe és csitítani kezdte. Olyan aranyos volt, de persze a fiúk egyből cukkolni kezdték. Jó mondjuk én is nevettem de nem volt szép. Mondjuk Laura tényleg megnyugodott.

*Jorge szemszöge*

El sem hiszem hogy van egy gyerekem. Nagyon örülök hogy rátaláltam. És komolyan mondom, hogy mindent megteszek csak hogy boldog legyen. Mivel nem lehettem végig vele, legalább ott volt a mi öltözőnkbe. Gyorsan felöltöztem, és a hajamat is csak pikk pakk rendbe vágtam. Alig vártam hogy tudjak a kislányommal foglalkozni. De nem volt időm. Már csak pár perc választott el a kezdéstől, és Gale és Lau már a közönség első sorában ülnek. Jó Lau a babakocsiban van, de ott van az már. Mindenki nyújtott, és már Tini fent állt azon a valamin. Vártuk hogy a mi időnk jöjjön. Tini intett hogy mehetünk és egy pillanat alatt mindenki a színpadon állt. Mikor láttam a volt barátnőmet és vele a kislányomat próbáltam a legjobb formámat hozni. Elénekeltünk 3 számot utána jött Tini a Habla Si Puedes dalával. Kicsit szomorkás volt de azért mindenki énekelte. Utána megint mi jöttünk. 2 óra alatt lezavartuk az egész koncertet. Nagyon jó volt!

-Klasz volt skacok!-jött oda Sergio. Persze jött mindjárt Gale is.-Na jó sipirc öltözni!
-Jorge!-kiabál a folyosó túloldaláról Stephie.-Jorge, terhes vagyok!
-Komolyan?-kérdeztem boldogan. Olyan nagy öröm járt át hogy egyből megcsókoltam.
-Miénk lesz a legszebb, és senki sem versenyezhet vele!-ahogy ránéztem Gale-ra láttam ahogy megfordul és elindul. Nagyon megbántottam.

4 megjegyzés:

  1. Szegény Gale! Olyan jó lett a rész! Hozd a kövit! <3

    VálaszTörlés
  2. Wooow klassz rész... xoxo Nem gondoltál még arra hogy kiadod könyvben? O.O

    VálaszTörlés