2014. október 4., szombat

17 Rész!~Mielőtt elmennék...

-Valami probléma van uram?-jönnek oda a többiek.
-Igen, a hölgy ellopott egy plüssmedvét. Már a rendőrséget is értesítettük!-de ez nem is igaz. Én nem loptam, és soha nem is lopnék. De egy pillanat.
-Meg lehetne nézni a biztonsági kamerát?-ugrott be ez az ötlet.-Azon tálán bebizonyíthatnám hogy ÁRTATLAN VAGYOK!
-Rendben, jöjjenek!-követtük az irodába, és köré gyűltünk az asztalának. Majd elindította a felvételt. Mikor próbáltam a sapkát egy kislány pont a macit ölelte magához, majd amikor az anyukája rászólt hogy tegye vissza a polcra, rátette csak nagyon a szélére. Én meg mikor megfordultam egy kicsit meglöktem a polcot, és a maci a táskámba landolt.-Elnézést kérem! Tényleg ártatlan. Akkor menjenek, és szabadon távozhatnak.
-Viszlát!-köszöntem el.-Na ezek után én ma már nem szeretnék vásárolni. Menjünk haza!
-Oké!-Visszamentünk a szállodába. Én felmentem a szobába és kipakoltam, mint ahogy a többiek is tették. De én utána lementem a partra sétálni. Szerencsémre nem volt sötét, mert a fáklyák  világítottak.


-Szia!-áll meg mellettem Jore.-Mit csinálsz, te itt?
-Gondolkozok!-vágok rá kapásból.-Gondolkozok azon hogy hol rontottuk el? Annyira hiányzol! Te nem érzed ezt? Komolyan, mikor nem látlak vagy nem vagy itt mellettem hatalmas űrt érzek a szívemben. Ezt a te hiányod váltja ki! És azt szeretném ha mindig velem lennél. És ezért kérlek hogy ne menj el!
-Gale! Én.. én már döntöttem. Nem akarom hogy Violetta szerepébe csöppenj. Talán jobb lett volna ha akkor nem jövök utánad. Talán most nem itt tartanánk. Lehet vele lettél volna boldog, és ezt most neki mondanád. Te lettél volna boldogabb. Én meg most nem számítok. Csak az a baj hogy én már totálisan szerelmes vagyok beléd. Tudod mindenhol ott van a volna szó. Ha az nem lenne boldog lehetnél. Nélkülem!
-Mi bajunk?-teszem fel a kérdést.-Most vallottunk szerelmet egymásnak és mégsem vagyunk a másik karjaiban. Nem akarom hogy elmenj!                                                                                                      
-Ha én elmegyek legalább ez maradjon itt veled.-letérdelt, és elővett a zsebéből egy gyűrűt.-Szeretlek! És ha nem mennék el, lennél a feleségem?
-Jorge!-komolyan, nagyon zavarba voltam. Szerelmet vallottam neki. Szeretem. De őt most jobban mint Justin-t. És ez könnyeket is csalt a szemembe.-Igen! Igen lettem, és lennék is a feleséged! Nagyon szeretlek!
-Én is!

Felhúzta a gyűrűt és megállt előttem. Azt hiszem nem mert megcsókolni. De én meg akartam őt. Szép lassan közelítettem felé. Majd egy hirtelen mozdulattal ajkaimat az övéire tapasztottam. Tudjátok ti milyen ez az érzés. Ilyenkor érzem hogy teljes vagyok, és nem csak egy fél. Tudom hogy ő megvéd. És szívből kívánom nektek is ezt az érzést. Ez az egy csók többet mondott mint az összes többi beszélgetésünk. A hasamban furcsa érzés volt. A gyomrom néha magától... nem tudom. Biztos a pillangók. Majd kezemmel a hajába túrtam. Nem akartam hogy ennek vége legyen. Ezért az ölébe ugrottam. A hogy tartott a fenekemnél, hát nagyon jó volt. Legszívesebben most helyben letepertem volna. Nagyon szexi volt. És mivel az ölébe voltam tudtam és szó szerint éreztem hogy akar. Jesszusom ezeket én mondtam? Soha nem szoktam így beszélni. De most ez nem izgatott annyira.

-Gale ezt itt nem szabad!-állít le. Leszállok a az öléből majd kajánul elmosolyodok.
-Itt nem szabad? Azaz pont itt?-nézek rá perverzen. Csak egy nevetés volt a válasz. -Tudom és igazad van. Menjünk vissza. De úgy hogy egy kicsit maradj le!
-Jó!-szép lassan elindulok és a szemem sarkából figyelem hogy Jore jön e mögöttem. De mindig ott volt. Egy kb. 5 perc után meg is érkeztem. És fel akartam menni a szobába csak Tini megállított.
-Hé nem nézünk egy jó kis filmet?
-Ööö most nincs kedvem mert...-majd bejött Jorge.-Szia!
-Jorge nincs kedved filmet nézni?-faggatja Tini. Hát ezt most be bukta mivel az volt a válasza: "Most máshoz lennem kedvem!" Én viszont mosolyogtam az örömtől.-Jól van menjetek csak, de mikor majd ki kell hogy sírjátok a bánatotokat ne nekem tegyétek meg!
-Martina!-kiabáljuk egyszerre.-Jó nézünk veled filmet.
-Szupi!-és betette a Szexvideó filmet. De 20 perc után el is aludt. Ezért Jore az ölébe vette és bevitte a szobájába. Én meg addig a sajátomba mentem. Vártam hogy jöjjön a szerelmem. Már vagy 10 perce várok. De nem jött. Elővettem a telefonomat, és felmentem Fb.-re. Hát persze hogy fent volt.

Én: Nem jössz?
Ő: Hova?
Én: Hát.. Ah felejtsd el! Na csá!

-Bunkó!-mondtam magamnak. Felálltam hogy bezárjam a rezidenciának az ajtaját ugyanis már mindenki alszik. És utána visszamentem az én saját szobámba. Bezártam azt az ajtót is és bementem a hálóba. Becsuktam az ajtót és mikor megfordult egy váratlan személy volt előttem. Az ölébe kapott és csak nézett.-Jorge!
-Ide gondoltad?-és megjelent arcán az a perverz mosoly. Mikor már válaszolni akartam rátámadt az ajkaimra. Lassan elkezdett velem sétálni majd ledöntött az ágyra.-Már nagyon régóta várom hogy újra történjen valami kettőnk között.
-Hát nem kell tovább várnod!-és újra megcsókol. Elkezdtem vetkőztetni. A pulóverjével kezdtem, majd a pólóját már maga vette le. Kezemet végig simítottam kocka hasán. Ám felállt rólam. Megijedtem. D e csak a villanykapcsolóhoz ment. Lekapcsolta. Ám még így is tisztán láttuk a másikat. Visszajött hozzám. Rám feküdt, de vigyázott hogy ne nyomjon sehol. Belenéztem azokba a gyönyörű szemeibe, kezemet pedig az arcára tettem és megsimogattam. Olyan puha volt. És sima.-Mire vársz?
-Csak el szeretném mondani hogy mielőtt elmennék ezt meg kell tennem!

Nem kellet kétszer mondani. Átfordultam és most ő volt alul. Levettem róla a nadrágot és megint én kerültem alulra. Hát nem volt lassú  1 perc alatt levette a ruháimat. Már mind a ketten fehérneműben voltunk. Megint fordítottam a helyzetünkön, és egyre lejjebb mentem. Majd mikor már elértem a boxerét felhúzott. Nem értettem semmit.  De nem is baj. Joreg kikapcsolta a melltartómat, és levette a bugyimat is. Majd én is megszabadítottam az alsójától. Már majdnem újra megcsókoltam csak kopogtak.

-Ugye ez csak vicc? Ki keres téged ilyenkor?-fogalmam sincs. Tényleg nem, tudtam ki az. Felvettem Jorge pólóját mert az pont eltakar. Felálltam róla. És az ajtóhoz siettem.
-Justin mit keresel itt?-tátom el a számat.
-Nem láttad Jorge-t? De várj, ez az ő pólója! Itt van mi!-csak a fejem rázom. De bejött mellettem. És a szobámba ment. Jorge meg pont gombolta be a nadrágját.-Ch! Hagyjuk már!
-Mi a bajod?-tárja szét a kezét. Közelít Juss felé majd meglöki.-Azt mondtad hogy most egyenlőre szingli maradsz! Akkor meg mi a bajod?
-Fiúk elég! Justin menj el!-és elment.-Jorge mi volt ez az egész?
-Ne haragudj! Azt hiszem én most megyek!-de megállítottam. Ha már nem volt semmi köztünk, akkor legalább aludjon itt!-Rendben!

*Másnap*

Na hát az este igenis volt köztünk valami. Miután mondtam hogy aludjon itt. Testünk újra egybe olvadt. És vele voltam együtt. Végig, és csak ez a lényeg. Ma reggel pedig egy napsütéses reggelre ébredtünk. Tudom hogy van függöny de átlátsz! Vagyis kívülről nem látnak, de én belülről igen. És hát nagyon idegesítő ha a szemedbe süt a nap. A szemem lassan kinyitom majd beleszippantok a levegőbe. Igazi Hawaii illat volt. Majd szemem az óra irányába vetettem. 9:24.Tehát ideje lenne felkelni. Erőt vettem magamon és kibújtam Jorge karjai közül. Próbáltam úgy hogy ne ébredjen fel, de lehetetlen volt. Csak dünnyögött egy kicsit. Magamra kaptam a pólóját, és bementem a fürdőbe. Felkaptam egy nagyon csinos kis ruhát. Majd visszamentem a szobába. Jorge még nem volt fent. Nélküle nem akartam elindulni enni, ezért összeszedtem a szétdobált holmikat, beletettem a szennyes kosárba, és kimentem a rezidenciába. Hát úgy képzeljétek el hogy van 7 emelet. És mi a 6.-an vagyunk. Mikor felérkezel a liftel egyből egy ajtón mész be. Ott van konyha, nappali, ebédlő, és 6 szoba. De valami baromi nagy. De hát senki nem volt ott. Gondoltam hogy átmegyek Tini-hez.

-Jó reggelt!-lépek be a szobájába. Gyönyörű szép rend volt ott. Olyan mint az enyémbe.-De csini vagy!
-Köszönöm! De te is!-egy farmer rövidnadrág, és egy kiss feliratú póló.-Mi volt az este? Mintha kiabálást hallottam volna, de lehet hogy csak álmodtam. Nem tudom! Nagyon fáradt voltam. Arra emlékszem hogy néztük a filmet. Elaludtam?
-Igen! Jorge hozott be.-és eszembe jutott a tegnap este. Talán Tini is tudhatna róla. Elvégre is a legjobb barátnőm. De előtte megbeszélem Jorge-val.-Én most vissza megyek, majd jövünk, ööö... jövök ha indulhatunk. Puszi!
-Aha, szia!-kiszaladtam a szobájából. Majd mikor becsuktam magam mögött kitört belőlem a nevetés. Inkább visszamentem a szobába.
-Szia Szerelmem!-ad egy csókot Jorge.-Mehetünk enni? Már éhes vagyok!
-Igen, de beszélni akarok veled! Tini-nek nem kéne elmondani hogy újra együtt vagyunk.
-De de persze.-ölel magához.-Gale! Remélem tudod hogy én attól még vissza megyek Spanyolországba.
-Igen! Sajnos tudom.-átkaroltam a derekát és kiindultunk a rezidenciára. Érdekes, most mindenki kint volt. Komolyan. Nem volt olyan ember a helyiségbe aki ne minket figyelt volna. Majd Tini legelőször felsikított és odaszaladt hozzám.
-Jaj, gratulálok! Én tudtam hogy újra össze fogtok jönni.-mondja boldogan. Mire Juss oda szól: "Dehogy tudtad!" Komolyan nem tetszik hogy nekem itt flegmázik.-Oh, Justin drágám! Tán bal lábbal keltél fel?
-Jaj de vicces! A vakbelem is nevet!-szerintem ezek között még lesz valami.-Elmentem enni!
-Mi is megyünk!-tipegtem ki az ajtón. Juss bezárta az ajtót, és lementünk az étkezőbe. Ettem egy finom rántottát sült kolbásszal, és egy pohár limonádéval. Azt meg kell hagyni hogy az ebéd mennyei. És befejezésként egy kroaszant.-Hát gyerekek én tele vagyok!
-Együtt érzek veled! Nem megyünk le egy kicsit fürdeni?-persze hogy mindenki benne volt. Felmentünk a szobánkba és én felkaptam magamra az Amerikás bikinimet. Megvártam amíg Jorge is felveszi magának a szánt ruhadarabot. Utána pedig lementünk a partra. Foglaltunk egymás mellet 6 napozóágyat és mindenki lepakolta a sajátjára a cuccot.

Komolyan ki voltunk egymáson.Még bele se mentünk a vízbe de már is Tini vizes volt. És utána mi volt? Nagyon sok minden. Nagy nehezen elindultunk be a vízbe. Kb. odáig mentünk hogy nekünk lányoknak mellig érjen. Szerencsénkre medúza meg pont nem volt. Elkezdtünk hülyéskedni. Juss nyakába vette Tini-t és bele akarta lökni a vízbe, de Tini gyorsabb volt így belekapott a vállába, és a vége az lett hogy mind a ketten a vízbe kötöttek ki. És hát Tara meg Mark között is szikrázik a levegő. Köztem és Jorge közt pedig tudjátok hogy mi a helyzet. Vállára vett és velem együtt borult bele a vízbe. Már lassan 2 órát töltöttünk benne a vízbe, ami a végén kezdett hideg lenni. Így kivonultunk a vízből. Lefeküdtem a napágyra, feltettem a napszemüveget és hagytam hogy a nap beragyogja a testemet.

-Nézzenek oda! Itt van a két Miss!-szerintem nem kell hogy mondjam ki volt előttünk. Kitaláljátok ti azt!-Csak nem észrevette Jorge hogy ki is volt mellette? Gale, végre megérdemelted amit kaptál!
-Szerintem is ideje volt újra össze jönnünk!-a fiúk pont most szálltak ki a vízből, tehát ez kapóra jött. Amy szeme előtt csókoltam meg a barátomat. És ezt se ő, se Juss nem díjazta.-Egyébként köszönöm, hogy azt kívántad hogy legyünk együtt.
-Jaj, fogd már be a kis pofádat. Tudod van is egy olyan zene. Azt neked küldöm!
-Te beszélsz?-már nem is azért, de Amy bikinivonala villantott. Remélem mindenki érti hogy mire célzok. És hát ennek hangot is adtam.-Inkább menj fel és borotváld le a bikinivonaladat, mert Honolulu másik oldalán is kiüti a nyaralók szemét! Puszika!
-R*banc!-természetesen a fiúk egyből a déli oldalt kezdték szemügyre venni, majd kitört belőlük a nevetés-Kuss!
-Igenis Bikinivonal!-jó lehet hogy egy kicsit durva volt! De megérdemelte.-Halljátok már 16:32, nem megyünk fel, utána úgy hallottam lesz itt a szállodába show. Aszt hiszem Mini Disco, meg ilyen Kabaré show. Megnézhetnénk!
-Oké!

Elindultunk felfelé azzal a céllal hogy átöltözünk, és nézzük majd a műsort. Csak azt nem mondtam hogy 7 órától kezdődik. Na mindegy addig szétnézünk Honolulu-n. A szobába megszárítottam a hajam, és egy alkalomhoz illő ruhát vettem fel. Cipőt pedig mert egyszerűen imádom a magassarkú cipőket. Mert persze lány vagyok. Na hát ott tartottunk hogy puccba vágtam magam majd átmentem Jorge szobájába. Tudom hogy egy kicsit későn szólok, de aki nem tudná hogy hogy kell kiejteni annak ajánlom figyelmébe ezt az oldalt: http://hu.forvo.com/word/jorge/ Sokat fog segíteni. Vissza a szerelmemhez. Bementem hozzá, és pont a tus alatt állt. Adni akartam neki egy csókot de mivel csupa víz volt inkább mellőztem. Úgyis kapott már eleget! Kimentem a fürdőből és megindultam a terasz felé. Hát gyönyörű volt a kilátás. Aki csak teheti nézzem meg mert fantasztikus hely! Majd az az ötlet vezényelt meg hogy az egyik este lemehetnénk ketten sétálni. Megmondom az igazat hogy kiskorom óta arról álmodozok hogy majd az egyik tengerparton sétálni fogok a szerelmemmel a naplementét nézve. És ez a hely tökéletes arra hogy az álmomat valóra váltsam. Én egy meseszép ruhába, Jorge pedig egy elegáns ruhába. Erről jut eszembe. Vajon mibe fog jönni Jore?

-Jore, mibe jössz?-ordítok be a fürdőbe.
-Milyen becenév az hogy Jore?-jön ki a fürdőből egy szál semmiből. Én magassarkúba vagyok és még így is magasabb nálam. Ezt utálom.-És mi lenne ha te választanád ki a ruhámat.
-Ezt akartam hallani.-teljesen ismer. Összeválogattam neki egy olyan Ős ruhát, amit ki is készítettem az ágyra. Ám sehol nem volt. Bementem a fürdőbe hogy megnézzem mit vacakol ennyit. Hát természetesen a haját csinálta.-Még mindig a hajadat csinálod?
-Hé ne bántsd, idő kell hogy jól nézzek ki! Egyébként már végeztem.-elment mellettem, és mintha itt se lennék ott is hagyott. Mivel én készítettem neki a ruháját utána siettem.-Azt biztos hogy elmondhatom hogy a barátnőmnek van ízlése!
-Oh, köszönöm!-megvártam hogy felvegye a ruhát, és kimentünk a rezidenciára. Páran már ott voltak. Értsétek úgy hogy Tara, és Mark. Megvártuk még Tini-t és Juss-t majd elmentünk vacsorázni. Itt isteni finom a kaja! Most este megkóstoltuk a kagylót, ami isteni finom volt. Rákot is ettem, de azt már nem díjazta a hasam. Nem volt jó! Ízlések és pofonok! Mellőztem ezt az ételt. Helyette ettem egy nem tudom mi volt a neve süteményt. Finom volt.
-Aki szeretne részt venni a Kabaré Show előadáson az induljon el a nagyterembe. 10 perc múlva kezdenek!-szólalt meg a hangos bemondó.

Felálltunk az asztaltól, és a nagyterembe igyekeztünk. Elfoglaltuk a helyünket, és vártuk hogy megkezdődjön a Show. Addig beszélgettünk. Viszont egy váratlan pillanatban ellepték a termet 10 rabló. Fegyver volt a kezükbe. Mindenki elkezdett pánikolni. Menteni akartuk az életünket, de elkapták Justin-t. A nyakát megszorították, és fegyvert szorítottak a halántékához. Justin élete veszélyben van. Felhúzta és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése