2014. október 15., szerda

19 Rész!~Utód

...volna ha nem fordítom el a fejem. Nem hiszem el hogy képes lett volna. Elslisszoltam mellette. Visszamentem a terembe.
-A mai órának itt vége is van. A következőn majd rakunk rá plusz 1 órát.-megvártam amíg mindenki átöltözik, és elmegy. De én még maradtam. Elmentem abba a terembe ahol a tanárok tanulnak koreográfiát. Beraktam egy lassú számot amire elkezdtem táncolni. De jött egy e-mail. Jorge-től kaptam. Egy link volt az. És egy szöveg.

"Gale!
Ezt a dalt neked írtam. Minden érzésem, minden boldogságom, minden bánatom, és minden ami vagyok ebben a dalban van benne. Ez a dal csak a tiéd! Nagyon szeretném ha boldog lennél! 

Szeretlek! Jorge!"

Te Esperaré

Mikor meghallottam, a könnyeim eláradtak mint az árvíz. Aki nem érti hogy mit énekel olvassa el a magyar dalszöveget. Mivel ez a dal az enyém nagyon meghatódtam. Válaszoltam neki:

"Jorge!
Köszönöm szépen! Nagyon aranyos vagy. Pokolian hiányzol, és nem tudlak kiverni a fejemből. Egyfolytában csak te jársz az eszembe. Azon gondolkozok hogy mi van veled, és hogy mit csinálsz!

Szeretlek! Gale!"


Inkább elindultam haza. 10 perc alatt simán haza értem. Bementem a házba, és Anyához meg April-hoz siettem. De nem voltak otthon. Úgy mint Apa sem. Csak Mark. Ezt onnan tudtam hogy bömbölt a zene a szobájában.

-Hé, vedd már lejjebb!-ordítok a nagy hangzavarban.
-Mi van?-néz rám flegmán.
-Mi van? Az van hogy majd' szétszakad a fejem, hányingerem van, és szédülök, meg a gyomrom is kavarog. Szóval vagy bedugod a fülesedet, vagy én dugom bele a seggedbe.
-Jól van na!-megfordulok, és ki akarok menni. De elkezdtem szédülni. Olyan hányinger jött rám hogy a fürdőig meg sem álltam. Komolyan mondom hogy olyan hirtelen tört rám ez az egész. Mark meg csak utánam szaladt.-Hé húgi! Mi a baj?
-Csak hozd a gyógyszerest!-visszaszalad belőlem pedig továbbra is jön a valami.
-Itt van!-kikotorom belőle a hányáscsillapítót, és egy kis víz kíséretében be is veszem. Felálltam de 2 lépés után egyből vissza is siettem.-Hallod hívom az orvost!
-Siess!-kiszalad, és magamra hagy. Én meg csak azon gondolkozok hogy mi olyat ehettem. De fogalmam sincs. Megint abba hagytam most viszont el is jutottam az ágyamig.-Na mi van?
-Azt mondta hogy hívjuk ki az ügyeletet. Már telefonáltam nekik és azt mondták 5 perc és itt vannak.-és csengettek.

 Mark leszaladt, és nem egyedül tért vissza. Justin állt mellette. Mikor megláttam ismét rám tört az a bizonyos rosszullét. Ismét a WC felé vettem az irányt. Viszont ez csak egy vaklárma volt. Visszamentem, és addigra tényleg az ügyelet volt itt. Beletettek egy hordágyba, és az mentővel elindultunk. Mark végig fogta a kezemet. Tényleg 5 perc alatt a kórházba is voltunk. Egy kedves doktornő fogadott. Bevittek egy kórterembe és kivizsgáltak. Majd magamra hagytak. Addigra már ott volt Anya, Apa, és April is. De nem jöhettek be hozzám. Vártam hogy mikor lesznek meg az eredmények. Vagy fél órát vártam. Az orvos behívta Anyáékat és úgy mondta el hogy mi a helyzet.

-Hát hosszas vizsgálatok után kiderült hogy Miss Evans..-tartott egy kis szünetet. Egyébként miért hív mindenki úgy a kórházba hogy "Miss. Evans"? Nem értem.-gyermeket vár!
-Hogy mi?-hogy lehetek megint terhes. Hát persze. Hawaii-n mikor Justin félbe szakított minket, és utána.-Úristen, nekem gyerekem van Jorge-tól.
-Gale!-nézet rám Anya villámokat szóró szemeivel. Tudom hogy ő most nagyon haragszik, én viszont nagyon boldog vagyok. Elvesztettem életem szerelmét, és most egy részben visszakapom őt.-Köszönjük doktornő!
-Anya, tudom hogy mérges vagy de én viszont borzasztóan örülök. A szerelmemtől lesz kisbabám. Tudod, én is megértettem mikor te közölted velem. Arra kérlek te is érts meg! Tudod most hogy nem látom Jorge-t talán vissza kapom a gyerekünkbe.
-Ha téged ez tesz boldoggá akkor rendben!-magamhoz ölelem Anyát és Apának is adok az ölelésemből.-Figyelj, elmegyünk beszélünk az orvossal. Vigyázol addig a húgodra?
-Persze, és küld be a fiúkat.-Kezembe vettem April-t, és elkezdtem ringatni. És bejöttek a fiúk.
-Na mit mondtak?-kezdett el faggatni a bátyám. Először is odaadtam a kezébe a húgunkat, én pedig a Wc-be rohantam. Megint rám jött a hányás.Befejeztem utána visszamentem a fiúkhoz.
-Terhes vagyok!-mondom mosolyogva. Mark szemében öröm jelent meg. Juss-ra pedig ráfagyott a mosoly.-Mikor Hawaii-n voltunk. És most hogy elment Jorge, egy kiss darab maradt nekem belőle.
-Gratulálok!-ölel meg Mark. Justin is kinyögött valami ilyesmit.-És fiú vagy lány?
-Nem tudom, de nem is foglalkoztat. Egészséges legyen, és hasonlítson az apjára. Ez a lényeg!

*8 hónappal később, Agusztus 4*

Nagyon sok idő telt el! A kisbabám lány lesz, és még nem szóltam róla Jorge-nak. A neve Laura lesz. Justin-al nagyon boldogok vagyunk együtt. Igen együtt. Az út Apához le lett mondva ugyanis pont kórházba voltam, ezért most itt vagyok nála. Az utolsó napom. Ugye mindenki emlékszik Carla-ra. Ő volt itt a legjobb barátnőm. Ma találkozok vele újra. Felkaptam magamra egy csinos kis ruhát, amibe nem annyira látszik ki a hasam. Mert már eléggé nagy. 1 hónapom van hátra. D azért valami kis szexí ruha is elkel, ugyanis én vagyok Justin Bieber barátnője. Elindultam egy menő parkba ahol régen is ott találkoztunk. Leültem egy padra, és vártam. Majd megláttam őt egy kávézó előtt. Át akart jönni a zebrán. Megvárta hogy zöldet mutasson és átszaladt hozzám. Futva rohanok elé. Majd mikor felismer elsikítja magát.

-Jaj, szia! Te terhes vagy?-nézi meg a nagy pocakomat.-És de jó a hajad. Három ombre?
-Igen, annyira tetszik ez a hajszín!-mióta szakítanunk kellet Jorge-val azóta ilyen a hajam. Imádom így hordani.-Amúgy tényleg terhes vagyok. Ismered Jorge Blanco-t?
-Nem!-rázza meg a fejét.
-És ha úgy mondom Léon?-láttam az arcán azt a hatalmas döbbenetet.
-Te a Violetta sorozatba lévő Léon-ra gondolsz?-kérdezi ámulattal. Csak bólintok egyet.-Úr isten, Gale! Te attól a kib*szott helyes gyerektől vagy helyes?
-Igen!-mondom büszkén, és egy kicsit ki is húzom magam.
-Az első részben nem olyan helyes, de a második és a harmadik részben totálisan is az!-elmentünk fagyizni, majd megmutattam neki a közös képeinket Jorge-val. Elmeséltem neki hogy mi volt köztünk. És mindent ami azóta történt velem. Ő is elmondott mindent. De ez a pár óra eléggé kevés volt ahhoz hogy kivesézzük a dolgokat.
-És mikor indulsz haza?-teszi fel a kérdést Carla.
-4 óra múlva indul a gépem. Szóval én már itt se vagyok. Örülök hogy találkoztunk, és majd te is gyere hozzánk. Puszi Szia!-elköszöntem, és otthagytam. Visszataxiztam Apához.
-Szia Apa! Felmegyek és lefürdök amíg nem indulunk.-csak egy "Oké!" volt a válasza.

Nem nagyon érdekli hogy mi van velem. Sőt, Mark-al annyira rossz a kapcsolata hogy a tesóm nem is szokott hozzá jöni. Vagy ha Apa hívja a szülinapján fel se veszi neki a telefont. Ez még azért van mert mikor Anya velem lett terhes Apa akkor hagyta el. Anya Mark-al és Sasha-val Mamáékhoz költözött. Utána Sas-nak jött egy nagy lehetőség és neki el kellett utaznia mikor én 5 éves voltam. Azóta csak tavaly láttam. És Mark-ot ez annyira rosszul érinti hogy nem bír vele beszélni. Én meg is értem. Felmentem a vendégszobába, és letusoltam. És belebújtam egy kis mackó melegítőbe. Egy laza kis smink a hajamat leengedtem és a csomagomért mentem. Előtte gondoltam csinálok egy képet. Feltettem Facebook-ra, Twitter-re, és Instagram-ra. És azt írtam hozzá: "Indulás haza!" Apa lehozta a csomagjaimat, és én pedig beültem a kocsiba. Apa pedig elhajtott a reptérre



New York-ban vagyok. Most szálltam le a gépről, és várom a csomagomat.Látom amint jön a mozgó valamin. Odaér elém én pedig lekapom. A kezembe fogom, és elindulok a kijárat felé. Látom hogy Justin ott vár, de nem vett észre. Gondoltam megviccelem. Körbekerültem és hátulról a fülébe súgtam.
-Kit vársz Cicafiú?-súgom szenvedélyesen a fülébe.
-Ne haragudj, de pont a barátnőmet várom szóval...-megfordul és látja hogy kis is vagyok.-Szia Béby! Hiányoztál!
-Te is!-adok neki egy érzéki csókot. Átadtam Juss-nak a bőröndöt és a kocsijához mentünk. Én beültem az anyósülésre becsatoltam magam és vártam Justin-t. Bepattant mellém és elindultunk haza. Köszöntem Anyáéknak és felmentem az emeletre ám nem egy ajtó hanem kettő volt ott. Mindenki csak biztatott hogy menjek be. Lenyomtam és egy gyerekszoba volt az.-Istenem olyan aranyosak vagytok! Köszönöm!
-Szívesen,de ez még nem minden!-Ahogy megfordítottak ott volt az ajtajával szembe egy kis lift. Gondolom azért hogy ne keljen a babakocsit feltuszkolni.-És ma el is mehetünk bevásárolni a szobába.-átöleltem a szerelmemet, bár ilyen nagy hassal eléggé nehézkes. Bementünk a szobámba és lefeküdtünk. Összebújtunk és úgy aludtunk el.

*Aznap reggel 10:21*

*Justin szemszöge*

-Jó reggelt!-csikizem meg a már ébredő barátnőm arcát.-Na hahó! Keljél, utána megyünk megvesszük a gyereknek a szükséges dolgokat. Hahó, na 30 perc és indulunk!
-Ühüm!-kimentem, és felvettem a tegnapi ruhámat. Belőttem a sérómat, és kimentem a fürdőbe! 30 perc alatt készen is voltam. Ám az én szépséges barátnőm még az ágyban horkolt.
-Gale!-a szeme kipattant a helyéről.-Aj, kelj már fel! Már indulnunk kéne! És mire te összeszeded magad egy nap.
-Jó jó! Kelek!-felemelkedett az ágyból, és a fürdőbe ment.

És nem vicceltem. Fél óra múlva jött ki úgy hogy még nem volt rajta ruha. Belenézett a szekrényébe, és kikotort egy összeállítást. Nagyon szexi volt, és még hogy nagy a hasa. Áh, ne is beszéljünk róla. Feltette a fejére a napszemüveget, kezünket összekulcsolta, és még mielőtt lementünk volna bezárta a szobaajtaját. Nem szeret osztozkodni. Hát ő is úgy mos hogy az övéit külön, és az erkélyen van külön szárító. Na ott tartottunk hogy eltette a szobakulcsot, és kimentünk a kocsihoz. A nap nagyon sütött ezért mind a ketten feltettük a napszemüveget. Beültünk a kocsiba és elindultunk a babaáruházba. Nem volt messze. Akár gyalog is mehettünk volna de nem tudtuk volna mivel hazahozni a cuccokat. Leparkoltam, és bementünk az üzletbe. Sok nagyon szép kis ágy, fotel,meg mit tudom én mi volt.2 óra alatt sikerült mindent megvennünk. Ide most mindet leszűkítem.








































Utána jöttek az apróságok. Pelenka, babaruha, cumi, cumitartó, cumilánc, cumisüveg,törlőkendő, popsitörlő, textilpelenka, ébiőr, hőmérő, légzésfigyelő, játék de vagy 100, meg stb. Ezzel is csak 2 óra telt el. És ez még csak a babának volt. Persze Gale is vásárolt magának cuccot. Akkor kb. 5 óra körül értünk haza. És úgy hogy Kenny jött utánunk egy nagy járművel. Mi elkezdtük összeszerelni a kiságyat, megcsináltuk a fürdőszobát, és teljesen készen volt minden. Még mi szereltünk, Gale folyamatosan mosta ki a kis babaruhákat. Megpuszilom neki a homlokát és átölelem a fél karommal. Amúgy a szoba tényleg nagyon jó lett. Még Gale oda volt az apukájánál, addig Michel-nek az jutott az eszébe hogy csináljuk meg a Gale szobája melletti helyiséget csináljuk meg babaszobának. Nagyon jó lett. Csináltak oda is erkélyt, meg egy nagy ablakot. Kimeszelte fehérre. Most meg csak be kellett pakolni

-Na szerelmem készen van!-végignézett a szobán és egy elégedett mosoly jelent meg az arcán.-Már csak a kisbaba hiányzik.
-Aki nemsoká megérkezik. Csak 1 hónap, vagyis már annyi sincs!-bánt hogy nem az enyém, de attól úgy fogom szeretni mintha a sajátom lenne. És Gale is azt mondta hogy a vezetékneve Bieber lesz.-Én ma még ide mindent átpakolok, hogy mire tényleg oda kerül a sor, Laurát csak be keljen ide hozni. Segítesz?
-Persze!-Kenny elment haza, Gale szülei, és Mark is lefeküdt. Csak ketten maradtunk. Mindent megcsináltunk, mindent az eredeti helyére raktunk és ilyen lett a végeredmény.











-Justin köszönöm szépen!-megcsókoltam és az ölembe kaptam. Átvittem a másik szobába.-Justin tegyél le mert menni akarok fürdeni. 5 perc és itt vagyok.
-Siess, Baby!-rácsaptam a fenekére. Kuncogva becsukta az ajtót. Ledőltem az ágyra. A plafont néztem, és jött egy üzenetem. Az az orvos küldet aki a kisbabánkat figyeli.

"Sajnálattal kell közölnöm a kislányuk down kórós. A megállapítás most született. A gépen többször is átfuttattuk, de mindig csak egy eredményt kaptunk. És még rosszabb hír, a gyerekük nem biztos hogy túléli a szülést."

6 megjegyzés:

  1. Wooow! Mi lesz veleee? Siess mert már tűkön ülve várom a következő részt! Add ki gyorsan!
    Puszi: Zsófi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd meglátod! Örülök hogy tetszik, és hogy megint itt vagy! Puszi!

      Törlés
  2. Egyet értek az előttem író emberrel! Alig várom, nagyin izgi lett. Siess, de nagyon! I Love You! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dorina aranyos vagy, és millió puszi! Én is szeretlek! <3

      Törlés
    2. És most látom hogy milyen jó lett a blogod külseje!

      Törlés
    3. Ezt csak egy embernek köszönhetem! És tudja az jól hogy ki az! És innen is puszilom!

      Törlés