2014. november 7., péntek

22 Rész!~Cserbenhagytál

Láttam amint elmegy. Tini-re majd Ruggero-ra néztem. Mind a ketten csak mérgesen néztek rám. Amióta Stephie megcsalt, azóta nem bírják. Vagyis lassan 3 éve utálják. Néztem ahogy a barátaim is elmennek. Senki nem örült. Csak én voltam boldog. Mondtam Stephie-nek hogy elmegyek öltözni, ő meg azt mondta dolga van. Nem szokott ilyen titokzatos lenni. Titokban utána mentem, megállt a lány WC előtt és bement. A fülemet a falnak tapasztottam, és hallgattam hogy mit beszél: "Szia! Figyelj kéne egy kis segítség. Azt hazudtam Jorge-nak hogy terhes vagyok. Tudnál segíteni abban hogy tényleg terhes legyek. A fiúnknak úgyis kellene egy kistestvér! Oké, rendbe! Puszi!" Letette, és megfordult.

-Miért csináltad ezt?
-Mennyit hallottál?-közöltem vele hogy az egészet mire a szája egy bizonyos O alakot vet fel.-Ne haragudj, én csak... Ahogy megjelent Gale a kisbabátokkal én már le se voltam szarva. Nem érdekelt hogy mi van velem. És gondoltam hogyha nekünk is lenne gyerekünk akkor jobb lenne a kapcsolatunk.
-De erre nem ez a megoldás!-magamhoz ölelem.-Tudod hogy a kisbabám után téged szeretlek a legjobban!
-Igen!
-Mindig számíthatsz rám!

*Gale szemszöge*

Eljöttem haza. Nem hiszem el hogy mihelyst kiderül hogy a mostani barátnőjétől van gyereke mi már nem is vagyunk fontosak. Beültem a kocsiba,és hazavezettem. Lau úgyis nyűgös volt, és már le is fektettem aludni. Elhúztam az ágya körül lévő függönyt (tudjátok, szokott olyan lenni a babaágyakon, de ha nem értitek a 19. Rész!-ben benne van a képen), leültem a kanapéra és sírtam. Bántott hogy ennyire átlátszó volt Jorge szeretete. Mire kiderül hogy mástól van gyereke egyből le is szar minket. Lau meg már biztos hozzászokott hogy megtalálta az igazi apukáját. Hiányolni fogja. Sírásom közepette csak azt veszem észre hogy valaki bejön , és megáll velem szembe. Felemelem a fejem a markomból, és láttam hogy Justin az.

-Anyukád hívott hogy baj van! Mi az?-hajol le hozzám.
-Ma elmondtam Jorge-nak hogy van egy gyereke, és addig minden rendbe volt. Majd a koncert végén Stephie odajött hogy ő is terhes, és mi utána le voltunk szarva, tehát eljöttem.
-Oké! Ne is foglalkozz vele!-átölel, és a szemembe néz.
-Mi az?
-Nekem mennem kel! Új dalt veszünk fel! És holnap már kint is lesz! Szeretlek!-elment. Megint egyedül maradtam. Kimostam Lau ruháit, és kiteregettem. Nem is figyeltem semmire, csak hajtogattam. Majd egyszer kopognak a szobaajtón.
-Gyere!
-Szia!-belép az ajtón Jorge(?).
-Mit akarsz?-indulok el felé.-Nem látjuk azt szívesen aki nem törődik velünk!
-Ne haragudj! Amúgy meg Stephie nem terhes! Csak megjátszotta. Azt hitte hogy most hogy megtaláltam a lányomat, ő már nem kel nekem és megint össze fogunk jönni. De meglehet érteni. Sokáig voltunk együtt. Rajtam még most is rajtam van a karkötő amit adtál.
-Rajtam is a gyűrű!-nevetve megöleltem. Hiányzott már ez az érzés. Nagyon régen öleltem meg.-Gyere nézd meg hogy milyen lett a szoba.
-Kíváncsi vagyok!-megfogtam a kezét és magam után húztam. Minden tetszett neki és azt mondta hogy nagyon szép lett. Éppen a fürdőt mutattam amikor Laura elkezdett sírni. Mind a ketten rögtön kiszaladtunk hozzá.Persze az apja vette fel.-Büdös!
-Akkor tisztába kell tenni!-hát ez kész vicc volt. Áttettük a pelenkázóba, és hát nagy nehezen készen lett Lau. Már ráadtam a pizsamát, és átvittem a szobámba. Jorge lefeküdt, és a hasára tettem Lau-t.Ma 6 napos. És már nagyon ügyes! Hátra fordítottuk, és megemelte a fejét. Ez nagyon nagy örömet okozott mind a kettőnknek. És még el is fordította. Nagyon kis falat volt. Ám hirtelen kinyílt a szobaajtó és Justin jött be rajta.

-Mit csinál ez itt?
-Mi az hogy ez?-háborodott fel Jorge.-Tudod van nevem is. És ha tudni akarod jöttem a lányomhoz. Tudod, Laura-hoz!
-Inkább menj a Stephie gyerekéhez. Attól is lesz gyereked. Nevelgesd azt!
-Mi közöd neked ahhoz?-vonja kérdőre.-És amúgy is nincs tőle gyerekem. Nekem csak Lau van. És most menj el! Zavarod az aurámat!
-Gale, beszélhetnénk egy percre?-kimentem Justin-al és tudtam hogy veszekedni fog velem.-Mi a picsát keres itt ez a f*szfej? Úgy tudtam hogy gyereke lesz a színésznőtől, és hogy haragszol rá.
-Már kibékültünk!
-Ja! Jó tudni. Na én léptem! Majd hívj akkor amikor ez már nem lesz itt. Csá!

Még soha nem beszélt így velem. Nagyon bántott. Visszamentem a szobába ahol Lau már megint aludt. De nem csak ő hanem Jorge is. Megfogtam a lányomat, és a kezembe átvittem a szobájába. Egy percre betettem a ringatószékbe, gyorsan megágyaztam neki és betakartam. Elhúztam a kis függönyt, bekapcsoltam a tévét majd becsuktam magam mögött az ajtót. Visszamentem a szobába és én is megfürödtem, bebújtam a pléd alá Jorge mellé és elaludtam.

*Másnap*

Reggel úgy ébredtem hogy Jorge kezei a derekam köré van fonódva. Megfordultam, és egy nagy pimasz mosoly volt az arcán. Tudtam hogy nem alszik. És hát ma vagyunk 1 hetesek. Örülök hogy már itt tarunk. És gondoltam ezért valami kis ajándék jár.

-Jó reggelt!-fordulok meg.
-Szia! Az éjszaka eléggé keveset aludtam. Lau 3-szor kelt fel. Mindig ilyen?
-Igen, mivel még baba.-adom tudtára.-De ugye tudod hogy ma egy hetes? És arra gondoltam hogy vehetnénk neki valami ajándékot.
-És mire gondoltál?
-Hááát!-kicsit elhúzom a szót.-Vehetnénk neki egy olyan karkötőt amin rajta van hogy Laura Blanco E. vagyis a neve. Benne vagy?
-Még szép.-átmentem Lau-hoz, és megnéztem hogy fent van-e. Igen, nézte a tévét.

Kivettem, és tisztába tettem, és adtam rá egy bodyt arra rá egy kis nadrág meg egy pulóvert. Egy rózsaszín pöttyös zokni és egy kis szandál. Átmentem Mark-hoz és megkértem hogy vigyázzon a kislányomra. Nagyon szeretem márt csak azért is mert elvállalta. Adtam neki egy puszit és mondtam 2 óra múlva itthon vagyunk. Elmentünk egy ékszerboltba és megrendeltük a nyakláncot. 1 óra múlva érte mehetnünk. És meg kihasználtam az alkalmat és vettem magamnak egy rózsaszín Apple Iphone 5 telefont. Rózsaszín volt, Jorge-é pedig fekete. Nagyon
tetszik! Vettünk még ezt azt ami kell és elmentünk a nyakláncért. Szép arany nyaklánc ami a kis Laura nyakára jó lesz. Bele volt vésve a neve. Biztos tetszeni fog neki. Hazamentünk és nagy örömmel mentünk be a szobába. Lau még nem aludt, és mikor meglátott minket nagy mosoly jelent meg az arcán. Beletettük a nyakába a nyakláncot és hagytuk hogy aludjon. Persze még ő sokat alszik ezért nem nagyon tudunk vele fent lenni.

-Gale, le tudok tusolni a fürdőben?-kérdezi Jorge.
-Persze!-adok neki törülközőt, és beengedem a fürdőbe. Még Jorge fürdött én gondoltam kiteregetek. Aha gondoltam. Jött Justin.-Justin, te mit keresel itt?
-Ne haragudj a tegnapi miatt! Persze ő a gyereked apja, neki is kell vele foglalkozni.-odajön és kicsit bűntudatom van. De azért megcsókoltam.-De megyek mert segítenem kell apukádnak fát vágni. Utána csinálhatnánk valamit ketten! Lau addig lehetne az apukájával.
-Oké! Szeretlek!-mikor kiment Juss az ajtón egyből a fürdőszoba ajtaja kinyílt.-El kell tűnnöd innen. Most békültem ki Justin-nal és nem akarok újabb veszekedést!
-És én akkor mikor jöhetek át?
-Van mellettünk egy emeletes ház. Vedd meg és költözz ide Stephie-vel! De most menj el!-ahogy ezeket a szavakat mondtam Justin újra bejött.
-Oké! Akkor engem hagyj békén!-mintha be se jött volna úgy ment ki. Esélyem se volt utána menni hiszen az orrom előtt csapta be az ajtót.
-Én nem értelek! Számíthatsz rám tudod, de most elvesztettem a fonalat és szerintem te is! Szólj ha megtaláltad!-ő pedig átmegy a másik szobába Laura-hoz. Összeszedtem magam és én is átmentem hozzá.
-Ne haragudj!-állok meg mellette.
-Nem haragszom!-magához ölel. Olyan jó volt újra a karjaiban lenni. De már nem lesz semmi. Ennek a pillanatnak anya vetett véget.
-Kicsim készülj mert 1 óra múlva ott kell lennünk Justn-nál. 8-kor indulunk.
-Oké!-kikísértem Jorge-t, és visszamentem Lau-hoz.

Bekapcsoltam neki a kis tévét, én addig elmentem és felöltöztem egy csinos ruhába. Tűzpiros rúzs, kék smink, szempillaspirál, szemceruza, a hajamat leengedtem. Átmentem Lau-hoz és tisztába tettem majd ráadtam egy szettet. Micky egeres póló és nadrág. Rózsaszínű kabát, és egy kis cipő. Beletettem a babakocsiba, lementünk és anyával együtt elindultunk Justin-ékhoz. Becsengettünk, Pattie pedig ajtót nyitott. Nagyon csinos volt, mint mindig. Behívott minket és egy megterített asztalhoz ültünk. Persze ő és anya egyből beszélgettek, én meg Ryan-t félrehívtam.

-Hol van Justin?
-Nem tudom!-ilyenkor már csak rosszra tudok gondolni amikor a legjobb barátja se tudja. Visszaültünk az asztalhoz. Én Laura cumiját kerestem, a fiúk beszélgettek, a két szülő is szintén beszélgetett.
-Nem tudom hogy hol van már a fiam!-klassz! Mi itt vagyunk a barátoméknál, és pont a párom nincs itt. Egyszer csak kivágódik a bejárati ajtó és Juss  jön be rajta.
-Justin! Ti mi a szart csináltok?

6 megjegyzés: