2014. szeptember 24., szerda

16 Rész!~Álomnyaralás

Hát ennyi volt a szünet! Nem bírtam tovább várni. Az ihlet egyre jobban jött, és ezt remélem ti is észre fogjátok venni. Gondoltam hogy beújítok. Remélem sikerült jó részt összehoznom. Már mikor kiírtam hogy Szünet lesz, aznap este jutott ez eszembe. Lehet hogy a vége nem nagy csattanás, de Értékelem a commenteket! Olvassátok! Puszi!

Nem tudtam elképzelni hogy most itt mi lehet, de nem jó. Itt van az az ember akit a legjobb barátomnak hittem, de kiderült hogy nem az. És itt van az a férfi akiért az életemet adnám csak hogy boldog lehessen. És ti most a helyemben mit gondolnátok?

-Justin kérlek segíts!-nézek rá. Leszedi rólam azt a barmot és elkezdi püfölni mint a rongybabát. Csak hát Ash apja nem egyedül volt. Megjöttek a barbárok. És Juss-hoz is csatlakozott öt kigyúrt pasas, és a legjobb barátja Ryan. Igaz még nem ismerem, de első meglátásra szimpatikus. Kioldotta kötelet ami hozzácsatolt az ágyhoz, és az ölébe vett. Elkezdett velem rohanni, és meg sem állt... volna ha nem akadályoznak meg.-Most mi lesz?
-Én elterelem a figyelmüket, te pedig ahogy csak bírsz szaladj ki a kocsiba. Ott lesz Kenny.-fülembe súgta majd letett az öléből. Megvártam hogy ő legyen a téma és amikor csak esélyem adódott futásnak eredtem. Ahogy csak a lábaim bírták úgy szaladtam. Már majdnem kiértem. És valaki megragadta a hajam. Na innen se menekülök.

*Justin szemszöge*

-Hol van Gale?-ülök be Kenny mellé.
-Nem tudom, azt hittem veletek van!-a francba. Ryan vitte ki és ő itt ül mellettem. De mi lehet Gale-val. Fejvesztve rohanok vissza abba sötét és rideg helyre. A gondolatok egymást megelőzve csak azt suttogták hogy Gale-nak valami baja történt. És talán soha többé nem fogom látni. Hallom ahogy fut de nem tudom merre lehet. Csak a hangot követem. Érzem amint a félelem erőt vesz rajtam és már lángolok az idegtől. Három felé ágazott az út. Elnéztem balra és megláttam. Megláttam amint egy szál semmibe fut. Ha most nem ebben a szituációban lennénk talán még nevetnék is. Most nem jó időzítés lenne. Utána iramodtam és nem bírtam beérni. Csak a haját kaptam el amibe beleakadtak az ujjaim. Visszahúztam és szembe találtam magam vele.
-Jaj Justin csak ta vagy az?- könnyebül meg. Átkaroltam a derekát, és észrevettem hogy csupa vér. Ledobtam magamról a pólóm, és odatettem. Köszönésképpen magához húz és megölel. Hasa súrolja az enyémet, mellei a felső testemet simogatják.-Nem találtam a kiutat! De menjünk el innen!
-Gyere!-kiszaladtunk és beültünk a kocsiba.-Hallod Ryan add már oda a pólódat Gale-nak!
-Persze!-leveszi magáról és Gale-nak nyújtja. Majd oda hajol a fülemhez és belesúgja.-Nem akartad hogy így lássam mi? De jó csaj!
-Hülye!-elröhögöm magam, mert tényleg igaza van. Kenny beindította a motort, és hazavitt minket. Kiszálltunk a kocsiból és bementünk.-Szia Anya!
-Hát ez meg mi keres itt?-teszi csípőre a kezét. Mióta Gale megismerte Jorge-t Anyáék azóta haragba vannak.-Fiam én ezt a lányt nem tűröm meg a házamban. Ráadásul csak egy póló van rajta. Nem veszed észre hogy csak egy közönséges kis cafka!
-Mi az hogy én egy cafka vagyok? Ha nem tudná elraboltak, és pont a te fiad miatt. Hagyjuk már ezt az egészt! Én elmentem.-és tényleg lelépett. Na most iszonyú mérges vagyok Anyára.
-Gratulálok. Nem vetted észre hogy egyáltalán nincs abban az állapotban, amiben lenni szokott? És megint kinek a hibája hogy nincs barátnőm? Na ki? Hát a tiéd. Tudod mit addig én haza sem jövök amíg ezt az egészet nem vagy hajlandó elfogadni.-Felviharoztam a szobámba, és bepakoltam néhány ruhát majd elindultam.
-Akkor nem hiszem hogy egyhamar látjuk egymást!

*Gale szemszöge*

Nem tűröm ha valaki így beszél velem. Ezért is jöttem el onnan. Nem tudtam haza menni ilyen állapotban. És tudtam hogy Sasha biztos segíteni fog nekem. Elmentem hozzá és becsengettem.

-Jövök!-hallom amint becsukja a lakásajtót.-Gale! Mi történt veled? Úr isten, gyere be!
-Köszönöm!-még beértünk a házba gyorsan elmeséltem neki a sztorit. Láttam amint le van döbbenve. Mikor előre engedett hogy menjek be bemutatott a férjének és egy csodaszép kislánynak. Éppen a Violettát nézte. Köszönt, és az ölembe ugrott.-Jaj, de szép vagy! Tiszta anyja a gyerek!
-Köszönöm!-rám mosolyog.-Nézed velem a Violetta-t?
-Persze!-odaülök mellé és én is nézem a sorozatot. Közben odahajolok Sas-hoz.-Van valami olyan ruhád és cipőd ami jó rám?
-Biztos! De nézek valamit.
-Köszi!-majd szólok Linett-hez (a nővérem húgához).-Figyelj csak, ha szeretnéd akkor tudok neked találkozót szervezni a szereplőkkel. Na mi szólsz?
-Komolyan? Köszönöm!-olyan jó volt látni amint megcsillantak azok a gyönyörű kis fehér fogai. Tényleg egy kis tünemény!
-Itt van, ezt találtam neked.-kihozott egy melegítő szettet amibe bele is bújtam.

Megfogtam Lin kezét és vele együtt indultam el haza. Persze Sasha tudta mire készülök. Hazamentem a kislánnyal. Amikor beléptem a házba mindenki rám/ránk vetette a figyelmét.
-Sziasztok!-köszönök átlagos hangon. Mire mindenki körém özönlik. És csak kérdezgettek mire én 2 perc alatt mindent elmondtam.-Egyébként bemutatom nektek Linett-et. Ő Sasha a nővérünk kislánya. Nézd csak ő ott Jorge azaz Leon és Martina aki Violetta.
-Khm.. Gale gyere csak egy kicsit!-hív félre Anya. Bementünk a főzőfülkébe és vártam hogy megszólaljon.-Mi az hogy te találkoztál a nővéreddel. És egyáltalán honnan tudsz te róla?
-Hát nem onnan hogy eltitkoltad! Hogy tehetted ezt velünk?-nézek a szemébe. Majd látom hogy Mark is csatlakozik hozzánk.-Na jó elegem van! Tudod mit hagyj békén! Aki eltitkolja a saját lányát az hozzám ne szóljon!

Megfogtam Linett kezét és magammal hívtam még Tini-t és Jorge-t is. Bementünk a szobámba és ott folytattuk tovább a beszélgetést. És mikor már esteledett, elkezdtünk összepakolni, Ráadtam Linett-re a kabátot és elkísértem haza. Majd mikor haza értem bementem Jorge szobájába.

-Hallom beszélni akartál velem!-ülök le vele szemben.
-Igen!-majd a fejét lehajtja.-Tudod, én vissza fogok menni Spanyolországba. Amint vége van a szalagavatónak. Mert igaza van apukádnak. Zavarlak téged. És én nem szeretném ha döntened kéne. Ezért döntök én. És így boldog leszel.
-És veled mi lesz? Te nem leszel boldog?
-Nekem csak az a fontos hogy te legyél az!-én nem értem. Azt mondta hogy szeret. De akkor miért is nem marad itt?-Velem meg lesz ami lesz! De tudd hogy rám mindig tudsz majd számítani! Szeretlek!
-Én is!-ölelem magamhoz. Pokolian fog hiányozni tudom.-És akkor mi?
-Nincs olyan mi!-rázza meg a fejét.-Neked mindig is csak Justin volt. Őt már mióta szereted, és sokkal jobban. Tudom hogy te boldog leszel! Csak nélkülem!
-És te is boldog leszel. Ha én bennem nem találtad meg a boldogságot, akkor talán másban igen. Jobbat érdemelsz nálam!
-Nincs nálad jobb!-még magamhoz ölelem majd felállok. Kisétálok az ajtón és felmegyek a szobába. Bebújok a frissen ágyazott takaróm alá, és tűrőm a rossz gondolataimat.

*Másnap*

Az ébresztő óra rikácsoló hangjára kelek. Kedvetlenül kikászálódtam az ágyból, és beslisszoltam a gardróbba. Kikaptam egy szettet és magamra kaptam. Lecsúsztam a lépcsőn, és Anyához fordultam.

-Elmentem! Ma tudod szülői! Ott legyél 6-ra! Szia!-adok neki két puszit majd sietek a suliba. 20 perc gyaloglás után ott is voltam. Odamentem a szekrényemhez, és beraktam a táskát. Mivel nincs most órám gondoltam kimegyek az udvarra. Oda akartam menni Lukas társaságához de egy beszélgetés megütötte a fülemet.

"-Hallod mi van Gale-val?-kérdezi Maria. Igaz jóba vagyok vele, de nem annyira szoros a kapcsolatunk. Ezért is érdekelt hogy mit akart.
-Hát nem sok minden. De amint kiballagunk a suliból szétb*szom a seggét!-nem hiszem el hogy ezt mondta. A könnyek egymást megelőzve folytak végig az arcomon. Majd Maria int Lukas-nak hogy forduljon meg. Rám néz majd visszaszól Maria-nak.-Miért nem pofáztad hogy itt van?"

-Te barom!-megfordulok és beszaladtam az iskolába. Reméltem hogy senki nem veszi észre hogy sírok. De melléfogtam. Ugyanis Tini (tudom hogy eddig mindig Marty volt de ez a beceneve jobban illik) megállított.-Hagyj békén!
-De...-kirontottam a kezei közül. Beszaladtam a női mosdóba és megmostam az arcom. Vettem egy mély levegőt és mintha semmi sem történt volna meg kimentem a folyosóra.-Gale, gyere hívott az osztályfőnök! Siessünk!
-Befelé, befelé!-tessékel be minket ofő. Elhaladtam  tanár úr előtt, és bevágódtam a padomba.-Gyerekek! Megnyert az iskola egy pályázatot. És ezen a 10. B. és 12. A. fog részt venni. Azaz ti és Justin-ék. Igen váratlan volt ez a fordulat, de holnap ha minden igaz ez a két osztály 4 napra utazik Hawaii-ra! Tehát ma mindenki menjen haza, kéredzkedjen el, és pakoljon be holnapra. A lényeg hogy ott nem lesz semmi tanulás csak nektek egy kis kikapcsolódás. Keressetek rá a neten. A szállásunk a Intertur Aparthotel Hawaii Torrenova! Ez az a hely ahol meg fogunk szállni! Ez direkt ilyen táborozó hely. Na akkor van kérdés?


Persze hogy millió kérdésünk volt. Egyenként tettük fel a kérdéseket, és mindegyikre érkezett válasz is. Holnap hajnal 5-kor indulunk. Hazamentem, bepakoltam a legcsinosabb ruháimat is. És lefeküdtem aludni. Majd másnap reggel izgatottan ébredtem. Felkaptam egy elegáns ruhát. Elköszöntem Anyától, Apától, majd Síva-t is felöltöztettem. Igen, igen kutyák is jöhetnek. És elindultunk a reptérre Én, Jorge, Mark. Tanár úr összeszámolt minket, és beváltották a jegyeket. Átmentünk egy kis alagúton, és már a repülőn is voltunk. Elhelyezkedtem Tini mellett, ugyanis úgy ültünk hogy Én az ablaknál belül, Tini középen, és Tara pedig szélen. Mellette pont Mark, Juss, és Jore ült. Beraktam magamnak a nyakpárnát, felraktam a fejhallgatót, és bámultam ki az ablakon. Szép volt látni.

*Hawaii-n*

Végig aludtam az utat. Igen eléggé fáradt voltam. Megint csak a becsekkolás tartott olyan sok ideig. Megint álltunk, álltunk, álltunk, és csak álltunk. Csak valami csoda folytán elindultunk a szállodába. Gyönyörű volt.

Majd bementünk. Volt 7 rezidencia. Mindegyik rezidencián 6 szoba volt. És mi úgy választottuk hogy az 1. szoba Tara-é! 2. Juss-é! 3. Tini-é! 4. Mark-é! 5. Enyém! 6. Jorge-é! Ez volt pont a legfelső azaz a 7. rezidencia. Ott csak mi voltunk. Mindenki elfoglalta a sajátját. Az enyém gyönyörű volt. Egy ágy és sok kis asztal. Meg egy fürdő. Plusz egy gardrób.



















Kipakoltam a szobába, és gondoltam szétnézek. Lementem, és egy nagy tömeget láttam meg. Odamentem, és két pasi táncolt de nagyon jól. Komolyan. Alig vártam hogy tudjak vele beszélni. Már meg is indultam volna felé, de megérkezett az én rezidenciám.

-Pasizol Húgi?-karolja át a vállam Mark.-Most, én akartam egy csajt felszedni. De már megvan a kiszemeltem. Vagyis a reptéren láttam egy dögös szöszit, De látta valaki, ide jött?
-Na és ki az a szerencsés?
-Ő ott!-rámutatott egy tényleg szőke hajú lányra. Majd megnyalta a hüvelykujját, és végighúzta a szemöldökén. Rám nézett, én pedig beletúrtam a hajába. Na most már készen áll.-Na most bevetem magam!
-Te vadmacska!-kiabálok utána. Majd a szemem okvetlenül Tara-n akadt meg. Arcára ráköltözött a szomorúság. Tudtam hogy ő szerelmes Mark-ba. De Mark ezt nem tudja.-Tara! Ne aggódj, előbb utóbb rájön hogy mit is érez és hogy ki iránt. Ne szomorkodj! Hisz Hawaii-n vagyunk! Bulizzunk!
-Oké, akkor menjünk el a plázába.-mondja Mark. Fogalmam sincs hogy mit hallott, és hogy hogy került ide, de egyet értettem vele.-Na akkor csajok hozzátok a táskátokat, mi pedig itt megvárunk titeket.

Igen! Mivel már este van ezért nem tudtunk fürdeni. Így támadt Mark-nak az a csodálatos ötlete hogy menjünk el vásárolni. Felszaladtam a táskámért, és pórázra kötöttem Siva-t. Majd tényleg elindultunk. Csak előtte szóltunk tanár úrnak. Aki természetesen elengedett minket. Jókat nevettünk az úton, és mindig beszélgettünk. Majd találtunk egy boltot. Bementünk szétnézni. Láttam egy nagyon kis cuki Hawaii törölközőt. Persze egyből Linett jutott róla eszembe. És neki meg is vettem. Viszont mást nem találtam. Így megkérdeztem a többieket hogy akarnak e még valamit venni. Senki semmit. Hát tovább mentünk. Volt egy másik is. Igaz kisebb volt, de a cuccok jobbak voltak.

-Tini találtál valamit?-megyek oda hozzá, és a szemem megakadt egy fullcap sapkán. Az eleje rózsaszín és szegecses volt a hátulja pedig sima fekete. Egyből felpróbáltam. Amit a tükörben láttam az tetszett, de azért kíváncsi voltam Tini véleményére. Neki is átjött a stílus. Még ő is kinézett egy feketét.-Oké fiúk akkor mehetünk?
-Hol van Tara?-kérdezi Mark.
-Itt vagyok mehetünk!-elmentünk a pénztárhoz, és kifizettük. Már mindenki kint várt, csak én még vettem egy szájfényt. Majd elindultam én is. Ám a lopás ellenőrző megállított.
-Hölgyem kérem vegyen ki mindent a zsebéből, és adja át a táskáját.-én pedig úgy is tettem. És találtak a táskámban egy plüssmacit (?).-Attól tartok hogy ki kell hívnom a rendőrséget, és börtönbe fog kerülni...

2 megjegyzés:

  1. Szzia!!! Én nagy rajongód vagyok.
    Nagyon jooo! Nagyon izgalmas, élénk képzelet!!! Erre csak annyit mondok hogy tökéletes!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Aranyos vagy, és örülök hogy tetszik! Puszi!

      Törlés