2014. december 24., szerda

27 Rész!~Én is szeretlek, de nem!

Sziasztok! Ez az utolsó rész. Még lesz egy záró és vége. Utólag is boldog szülinapot szeretnék kívánni Jorge Blanco-nak (23). És ezt a rész is direkt azért ma adom ki mert az egyik barátnőmnek Sz. Biankának van ma a születésnapja. Innen is boldog szülinapot! És nézzetek be a másik blogomba. Plusz még a barátnöm is megkért hogy tegyem ki: https://www.facebook.com/divatEN.hu?frefs Kérlek titeket hogy nézzettek be! Puszi!

...Hihetetlen volt ezt látni. Nekem mondja hogy szeret, és közben mégis mással van? Nem akartam inkább semmit csinálni. Nem volt kedvem itt balhézni. Bementem a mosdóba és azonnal Jorge-t hívtam. Megkértem hogy jöjjön értem. Őt is meghívták, csak nem akart eljönni. Visszamentem a tömegbe és ott volt Katy Perry, akivel volt egy közös táncom, Taylor Swift,nála is voltam háttértáncos, és sok más ember. Ott volt még Bea és Viktor is. Akármelyik sztárral is találkoztam nem tudtam örülni. Az hogy Justin így becsapott az nagyon fájt. Többször is hívott de nem vettem fel. Csak arra tudtam gondolni hogy nemsoká hazamehetek. Nem is kellet olyan sokat várni megjött értem Jorge. Kezemet fogva húzott maga után. Próbáltuk kerülni a paparazzók vakuinak fényét, de lehetetlen volt. Kérdéseikkel is csak úgy bombáztak de képtelen voltam válaszolni.
Beültem a kocsiba és csak szótlanul ültem. Vártam hogy hazaérjünk. Behívtam Jorge-t hogy üljön le nyugodtan. Én tisztába tettem Laura-t és átöltöztettem egy rugdalózóba. Nehéz volt nekem ez az egész. Oly annyira hogy amikor adtam Lau-ra a ruhát a könnyeim annyira szaporák voltak, hogy Lau arcán értek véget. Persze Jorge előtt nem akartam gyengének mutatkozni. Mikor készen letettem hogy had menjen. Én is egy nagyon laza cicanadrág, trikó és egy meleg pulóver. A magassarkút mellőztem, helyette inkább egy mamuszt vettem fel. A fűtést felcsavartam hogy nehogy Laura megfázzon.

-Figyelj! Én ismerlek. Előttem nem kell játszanod magad. Mi történt hogy el kellett onnan jönnöd?-jött be a szobámba Jorge.
-Láttam amint Justin megcsókolja Selena-t.-mondom el az igazat.-Azóta folyamatosan csörög a telefonom. De nem akarom neki felvenni a telefont. Ugye megértesz?
-Igen! Tudod hogy számíthatsz rám!-nagyon jól estek ezek a szavak. Legalább van valaki aki mellettem áll. Ennél jobb érzés nincs a világon. Majd belegondoltam. Én is érzek valamit még iránta, akkor szeretem? Még mindig érzem azt a furcsa érzést a hasamba amikor megölel, most akkor mit csináljak?-Felkészültél a holnapi forgatásra?
-Igen, Tini tegnap áthozta őket. De szerintem most más a lényeg. Én is szeretlek!-adom ki magamból. Eléggé megdöbbentettem. Hogy a szavaim mellé bizonyítsak is azért még egy csókkal toldottam meg az érvemet.

*Február 1. Hétfő*

Tegnap Jorge-val aludtam el. Ma viszont egyedül ébredtem. Kikászálódtam az ágyamból és lementem a konyhába. De ott se találtam senkit. Visszamentem Lau szobájába és ott volt vele. Nagyon aranyosak voltak együtt. Lau-n egy cuki kis body volt, rajta egy pulóver. Még játszottak, és mondta Jorge hogy öltözzek fel. Úgy is tettem. Mire készen lettem addigra már isteni illatok szálltak fel a konyhából. Lementem és nagyon finom péksütemény, narancslé, lekvár, vaj, méz, és sok más finomság várt. Laura-nak is ki volt rakva a kis almapüréje. Teljesen le voltam hidalva. Hatalmas csókkal jutalmaztam meg érte. Megreggeliztünk, és vettük a kabátunkat. Én az ölembe vettem Lau-t, hátul betettem az ülésbe, én pedig az anyósülésen helyezkedtem kényelembe. Azért télen hajnali 5-kor még jéghideg van kint. Viszont a kocsiba már jó meleg volt. Elindultunk oda ahol lesz a forgatás. Kicsit nehézkesre sikerült ugyanis ez teljesen más volt.

-Sziasztok!-megyünk be kézen fogva a terembe. Hatalmas döbbenet volt mindenki arcán.
-Ti... együtt? De hiszen te tegnap a gálán Justin-nal voltál. Akkor most mi van?
-Hát Justin Selena-val van együtt. És rá kellett jönnöm hogy én szeretem Jorge-t.-mondom boldogan mosolyogva.-És csak szólni jöttem hogy nem tudom elvállalni a szerepet.
-Miért nem?-sétál oda a rendező.
-Van egy kisbabám, tánciskolát vezetek. Sajnálom, de le kell hogy mondjak erről a szerepről.
-Oké akkor ezt a karaktert ki fogjuk írni. És én is sajnálom. Akkor emberek ma elmarad a felvétel.-sajnáltam hogy nem tudtam elvállalni de nekem ez nem fér bele.


  Én megkértem Jorge-t hogy tegyen ki engem az iskolába, és majd később jöjjön értünk. Bementem és előkészítettem a szükséges papírokat. Nemsoká február, akkor is lehet jelentkezni az iskolába. Bent már mindenki a helyén volt. Én is bementem és az adatokat állítottam elő. Közben már az új sablon is elkészült az iskolának. Marha jó lett. És ezt Juliett hozta össze.

-Juli ez nagyon jó lett.-dicsérem meg Juliett-et.-Ugye fel vagytok készülve a mai fogadóórára? Mert ma leszünk egy páran. Ella légyszíves menj el Dr. Pasmath doktor úrhoz mert Sharlott oda küldte el a papírjait. És ha már ott vagy kérdezd meg hogy milyen gyógyszert adjak Lau-nak megfázásra.
-Oké! Még valami?-kérdezi Ella. Más mindenem megvolt ezért elrakta a kis jegyzetfüzetét. Abba jegyzi hogy mik a feladatai. Elment mi pedig maradtunk.
-Lara! Itt a lista hogy kik jönnek ma.-megyek ki a recepcióra. Igen, listát kell leadni arról hogy ki jön. Már csak 10 perc volt addig, ezért megittunk egy kávét. És beültünk a székbe. Már javában benne voltunk, amikor mondtam hogy jöhet a következő. És Justin lépett be az ajtón.

-Miért nem válaszolsz? Miért nem nyitod ki az ajtót ha csengetek? Mi a f*sz bajod van?-egyáltalán nem tetszett a hangsúly amit megengedett magának.
-Hogy miért nem?! Talán mert egy nyilvános gálán csókoltad meg Selena Gomez-t. Ez téged egyáltalán nem zavar? Mióta kavartok?
-Neked ahhoz semmi közöd? Szerinted miért voltam annyit távol tőled?-azt hittem hogy ott helyben elájulok. Justin még soha nem beszélt így velem.-Oké én léptem! Bye!
-Jobb is!-felfuvalkodott sznob. Túlléptem rajta, vagy mégse. Folyton csak ezen gondolkoztam, csak közben voltak nálam is. Sokan jöttek azért hogy jelentkezzenek. A felvételek majd csak pár nap múlva derülnek ki. Addig is fel kell vennünk azt a videót amibe Bea is meg én is szerepelünk. Biztos voltam benne hogy soká érünk haza, ezért megkértem Maya-t hogy szóljon Jorge-nak mert Lau-t haza kell vinni.

Mi pedig elkezdtünk készülni a videóhoz. Felvettem egy táncos felszerelést és bementünk. Hát mire sikerült normálisan felvenni addigra eltelt egy kis idő. De ilyen lett:

Videó (<-- Ha rákattintasz a Videóra új ablakon megjelenik a link!)

-Ez az!-mondom tapsolva.-Gyerekek ez valami fantasztikus lett!
-Szerintem is!-mondja Bea.-Akkor mára ennyi volt!
-Igen menjetek haza és pihenjétek ki magatokat.-mindenki kiment a teremből és átöltözött. Elindultam én is haza de otthon ott volt Jorge.-Mit csinálsz itt?
-Hát a gyerekemmel vagyok.-adta meg az értelmes választ.
-Oké, de ide te nem jöhetsz csak úgy be. Figyelj! Én szeretlek meg minden, de még nem akarom magam lekötelezni. Kérlek most menj el!
-Miért csinálod ezt? Legalább magadat ne csapd be!-mondta kicsit hangosabba.-Szeretlek! És szeretnék veled meg a lányommal lenni. Nekem ti vagytok a legfontosabbak. Kérlek!
-Szia Jorge!-csukom rá az ajtót.

Nem tudom miért de fájt ezt kimondani. Talán tényleg csak áltatom magam? De nem. Tovább kell hogy lépjek. Szeretnék új életet kezdeni. Új lakásom van. Nem akarom hogy ide is csupa rossz emlék kössön. Végre túl vagyok ezen a sok szörnyűségen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése