2014. december 11., csütörtök

26 Rész!~Ohh... Hát ez a fiú!

-Szia! Király Viktor!-megpuszilta az arcomat, én meg a felhők felett jártam 3 méterrel. Tökéletesen álló haj, gyönyörű mosoly, és két csodaszép szempár.
-Gale Evans!-csak mosolygott. De egyszer csak kikerült és odalépett Beához. Megcsókolta majd valamit mondott neki. Pár másodperc volt majd elment.-Akkor átöltözök...
-Gale! Gyere Laura miatt!-úgy megijedtünk hogy nem csak én, hanem még Bea is befutott. Viszont amikor beértünk az irodába az ijedség helyét öröm vette át. Ugyanis Laura kicsit nehézkesen de mászott. Hatalmas kő esett le a szívemről ugyanis kezdtem aggódni hogy még nem kezdett el.
-Figyelj tegyük át holnapra a próbát, és akkor ma még tudsz a kislányoddal foglalkozni.-ajánlotta fel Bea. Persze nagyon szívesen elfogadtam az ötletét, és azt csináltam amit már régóta.

Házakat keresgéltem. El szeretnék költözni anyáéktól. És most kivételesen találtam egy olyat ami tetszett. Fel is hívtam a tulajdonost aki azonnali találkozást hívott össze. Már nagyon régóta szerette volna eladni a lakást. Elmentem és odaadta a szerződést az ügyvédemnek. Átolvasta és rendben találta. Kivettem a pénzt a bankból és már enyém is volt a lakás. Örültem hogy ilyen hamar az enyém lett. Már láttam és pont olyan mint amilyennek elképzeltem. Elmentem megvenni a festékeket és másnapra már tervezem is a festést. Minél hamarabb be szeretnék költözni a házba. Szerintem egy jó hét alatt. Justin-t is értesítettem a nagyszerű hírről. Egyébként jó helyen van. 5 perc a tánciskolától, a belvárosban van, szembe van kapásra 20 bolt, ami vagy ruhabolt, vagy élelmiszerbolt, vagy játékbolt. Örültem hogy erre a lakásra találtam rá. Persze Justin-nal elmentünk bútort nézni és sokat megvettünk, és félre is rakattunk. Juss már barátait is hívta hogy fessék ki a házat. Én is hívtam barátokat. Tini, Ash, Mark, Stephie (vele most tök jól elvagyok), és Jorge. Nagyon sokat elidőzhettünk ugyanis este 9-kor értünk haza. Lau tök fáradt volt már. Mondjuk mi is kimerültünk ezért lefeküdtünk aludni.

*Január 25. Bő egy hét elteltével*

Ma költözünk be a házba! Nagyon jó lett. Anyáéknak nagyon tetszik, és jó ötletnek tartják hogy önálló életet kezdek. Elindultunk és a házamba. Mikor odaértem ez várt:
A házam:













A kocsimegálló:













A kert:















A ház belülről, a nappali:













A konyha:












Az ebédlő:













A lépcső:



















Első emeleten jobb oldalon a tánctermem:














A dolgozószobám:













A vendégszoba:














Fürdőszobája:


Mellette Siva szobája:















Fürdőszobája:



















És a személyi asszisztensem Maya szobája:















Fürdője:



















És volt még egy emelet. Bal oldalon az én szobám:













Fürdőszobám:



















Gardróbom:




















Jobb oldalon Lau szobája (csak mindenhol szőnyeg van nála):













Fürdőszobája:










Gardróbja:


















-Na milyen lett?-kérdezem izgatottan anyát, apát, és a többieket.-Hahó! Szólaljatok meg!
-Kicsim ez gyönyörű! Büszke vagyok rád!-ölel át anya.-Nagyon fogtok nekem hiányozni.
-Te is anya!-meghívtam őket egy kávéra, már aki elfogadta. Nem maradt senki sokáig. Elbúcsúztak tőlünk és egyedül maradtunk. Én elmondhatatlanul boldog vagyok. Azért megkértem Justin-t hogy maradjon velünk ott még egy pár estét. Bekapcsoltam a központi rádiót aminek köszönhetően az egész házban szólt a rádió.
-Szerelmem, azért nagyon kevés ember engedheti ezt meg magának! Ugye tudod?
-Igen, de csak az enyém, és közel van a munka, meg a bolt! Laura, hol vagy kicsim?-most hogy már mászik nagyon profi benne. Anyáék házába nehézkesen már a lépcsőn is felmászott. de most csak az ebédlőbe volt.-Gyere szerelmem, eszünk!
-Mit adsz neki enni?-jön oda Juss-Hát most hogy betöltötte a 6 hónapot már adok neki gyümölcspüréket, és ilyen különféle ételeket. Szereti is őket.
-Jól van. Én nekem mennem kell. Holnap találkozunk!-ennyi? Mindig olyan hamar elmegy.
-Tudom, de készülni kell a holnapi díjátadó gálára.
-Igen, oda engem is meghívtak. Még nem tudom hogy mit vegyek fel.
-Oké, holnap 4-re itt vagyok értetek! Szia szeretlek!-és itt hagyott.

-Megyek!-hallom hogy csengettek. Otthagytam Lau-t a kis etetőszékbe, s az ajtóhoz siettem. Tni állt ott vacogva, ugyanis esett a hó.-Szia! Hát te mit csinálsz?
-Ohh... Hát először is jöttem megnézni az új szobádat, másodszor jó hírt hoztam.-nagyon felcsigázott ugyanis kíváncsi voltam mi az a jó hír.-Hát felvettek a Violetta-ba. Megkaptad a szerepet! Gratulálok!
-Tényleg?-hirtelen olyan boldog lettem hogy a nyakába ugrottam. Kellett vagy 10 perc mire megnyugodtam és folytattam azt amit csináltam. Etettem Laura-t.-Már nincsen sok, utána körbe vezetlek.
-Jó!-megetettem Lau-t,  megtörölgettem, és letettem had fedezze fel az új otthonát. Igazi kis profi. Amúgy Tini teljesen le volt döbbenve hogy milyen szép is a házam.-Nagyon gyönyörű! De megyek is! Puszi holnap reggel találkozunk. Szia!-el is ment. Én pedig lefürdettem Laura-t, és még egy kicsit beletettem a holdkompba. Lementem a konyhába, elmosogattam stb. Csak megint csengettek. Ám egy nem várt személy volt ott. Jorge teljesen részeg volt az.
-Mi a fenét művelsz?
-Szeretlek!-teljesen ki volt ütve.-Látni akarom a lányomat!
-Ilyen állapotban nem engedlek a közelébe. Gyere!-felvittem és a vendégszobába adtam neki szállást. Azért így mégsem hagyhatom kint az utcán, ráadásul télen nem. Becsuktam rá az ajtót és lementem folytatni a munkám. Időközben megjött Maya is. Felmentem vele együtt, csak én Elaltattam Lau-t és én is mentem lefeküdni.

*Másnap reggel*

Az első estém nagyon jól telt. Nyugodtan aludtam az éjszakán. Igaz ha fel is kellett kelni, Laura miatt volt. Még a kis hercegnő nem kelt fel ezért lementem inni egy kávét. Bekapcsoltam a kávégépet, és vártam hogy kifőjön. Leültem, megterítettem, előkészítettem a reggelit, és 4 fő számára terítettem. Laura már etetőszékből eszik, ezért neki van a külön teríték. És Jorge számára is csináltam helyet. Felmentem és én is egy olyan hétköznapi munkába indulok ruhát vettem fel. Mire készen lettem a kislányom is jelzett hogy menjek át hozzá. Tisztába tettem, felöltöztettem, és lementem vele. Maya is ott várt minket, és Jorge is kómásan botorkált le a lépcsőn. Szegény nem értette hogy mit keres itt ezért elmagyaráztam neki. Megreggeliztünk és elpakoltam, elmosogattam, és az ilyen feladatokat csináltam meg. Olyan 10 óra felé végeztem is a dolgommal. Ezért bementem és játszottam Laura-val.

-Gale, beszélhetnénk?-jön be az ajtón Jorge.
-Maya mindjárt jövök.-kimentem és az ajtó előtt vártam a mondanivalót.
-A tegnap estéről nem sokra emlékszem, csak arra hogy szakított velem Stephie. Miért vagyok itt?
-Ezt nem haragudj de nem tudom neked megmondani. Te bejöttél azzal hogy szeretsz, és hogy látni akarod a gyerekedet. Furcsa voltál.
-Igen, nehezen de beesnek a képek.-nem tudtam hogy ezt mire érti. De folytatta.-Tegnap azon vesztünk össze Stephie-val hogy szerinte én még mindig szeretlek. És szerintem igaza van. Még mindig érzek irántad valamit.
-Ööö...-nem tudtam mit szólni ugyanis meg akart csókolni. Kibújtam a kezei közül és csak szembe fordultam vele.-Én szeretem Justin-t. Nem szabad ezt csinálnunk.
-Persze, ahogy akarod. Délután vigyázhatok Laura-ra?-jól jött ugyanis nem leszek itthon.

Apropó, nekem ideje lenne készülni. Egy elegáns ruhát vettem fel amibe passzolok Justin-hoz. Ezt a szettet megfelelőnek találtam. Justin is időben jött értem. Beültem mellé és együtt mentünk a gálára. Hamar odaértünk, és nagyon nagy volt a tömeg. Sok volt nagyon a híresség. Persze találkoztam Tini-vel és Mechi-vel is. Odajött hozzánk egy nő mikrofonnal a kezében és kérdezték hogy hogy vagyunk meg ilyenek. De volt olyan is amikor külön voltunk. Már egy ideje kerestem Justin-t amikor a nagy tömegben láttam hogy Selena-val van. A kezét símogatta és pont megcsókolta...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése