2014. december 7., vasárnap

25 Rész!~Visszalendülés

És eljött ez az idő is! Most van vége az első évadnak! Köszönöm szépen mindenkinek aki olvassa a blogomat ugyanis az első rész elérte a 20.000 megtekintést. Nagyon szépen köszönöm! És hát akkor jó olvasást mindenkinek! És ebben a részben lesz benne az egyik olvasó aki eltalálta az egyik Tóth Gabi számot. Gratulálok neki!

...-Hogy képzeled? Ellopod a gyerekemet? Te nem vagy normális!
-Gale! Ez csak félreértés. Láttam hogy a mamád alszik és gondoltam megkereslek. Semmi rossz szándék nem volt bennem. Soha nem bántanám senki gyerekét.-magyarázkodik Stephie. Most hogy elmondta kicsit bűntudatom volt. 
-Jaj, ne haragudj! Csak tudod te is anya vagy és hát nagyon megijedtem mert elképzelni se tudtam hogy hol lehet. Köszönöm hogy elhoztad! És ne haragudj hogy megütöttelek.
-Nem, semmi baj! Én is hasonló képen tettem volna ha a kisfiamról lenne szó.-átvettem a kezéből Laura-t és másra terelte a szót.-Hallottam a tánciskoládról. Még mikor a fiam született azóta nem nagyon tudtam lefogyni. Betudok most lépni vagy valami?
-Hát nem tudom ugyanis már jó sok koreográfiát tanultunk és te amúgy se itt laksz. Akkor hogy szeretnél táncolni?
-Jorge ide szeretne költözni a lányotok miatt. Szeretne hozzá közelebb kerülni.-ez nagyon meghatott. Jó ezt hallani.-Majd szeretnék még erről beszélni.
-Oké, de most menjünk vissza.-bementünk és egy kicsit rábíztam Lau-t az apukájára.

Odaadtam Jorge kezébe és elmentem táncolni. Sasha kapott el és vele táncoltam. Olyan jó volt hogy egyforma a ruhánk csak az enyém rózsaszín az övé meg lila. A ruha egy kicsit akadályozott minket de nagyon jót táncoltunk. Egyszer csak megjelent anya piros menyasszonyi ruhába. Mellé jött apa és elkezdtek táncolni. Már a kicsik köréjük álltak, kezükben gyertya volt és azt várták hogy anyáék fújják el őket. Szép volt. Vagy 5-10 percig táncoltak mire eloltódott az összes gyertya. Megint csak táncoltak és olyan hajnali 4 óra körül elkezdtek szállingózni az emberek. Mikorra teljesen vége lett reggel 6 óra volt. Én is hullafáradt voltam már. Elmentem mamához, ugyanis ő 1 óra körül eljött onnan és hazavitte magával Laura-t. Elmentem érte majd hazamentünk. Lau-ról levettem a kis ruhát, helyére a kényelmes pizsamáját tettem rá. Lefektettem és én is valami más ruhát vettem fel. Én nem feküdtem le ugyanis egész jól bírtam és nem voltam álmos. Inkább anyáéknak
segítettem becsomagolni, merthogy ők elmennek nászútra. Franciaországba mennek 1 hétre. Rám akarták bízni April-t de mondtam hogy nekem dolgozni kell. Nem vállaltam el. Kikísértem őket és elbúcsúztunk. Bementem és magamba öntöttem egy fekete kávét. Felmentem a szobába, átcseréltem a gyönyörű szép rózsaszín ruhát egy hétköznapira. A hajam csak simán leengedtem, a sminkem meg úgy hagytam. Most egy ideig tuti nem kell menni a fodrászhoz mert megint befestette a hajam. Még mindig ugyanolyan szőkéből indulva rózsaszín/lila/sötétkék. Ezt nagyon megszerettem. Olyan pont hozzám illő. Még volt egy kis időm 8-ig ezért felfeküdtem az ágyra. Igen ám de én úgy elaludtam mint a 21.

*Még január 15.*

Valamikor 11 óra körül keltem arra hogy a lányom keservesen sír. Átrohantam a szobájába és tudtam hogy pelenkát kell cserélni. Nagyon siettem vele és még egy ruhát is adtam rá. Beletettem a babakocsiba, és lementem vele. Az ajtóba viszont eszembe jutott hogy fent hagytam a táskámat. Felslisszoltam érte, és utána tényleg elindultam az iskolába. Igen nekem még ma is be kell mennem a tánciskolába. Hétfő van azaz ma lesz a fogadóóra, és nagyon sok a papírmunka. Már az épület előtt jártam amikor megláttam Juli-t és Grace-t. Szegények nem tudtak bemenni. Bementünk az isibe és mindenki elfoglalta a helyét. Egyébként alig vártam a mai napot. Ma jönnek casting-ra. Lesz egy új asszisztensem. De ő nem tanít csak ha kell valami akkor ő fog benne segíteni. Meg jön még egy nő aki a recepciós lesz. Már mióta megvan az iskola azóta nem volt időm még keresni egyet. És mára szerveztem de őket. Hamar megvolt a két kiválasztott.
Ella az asszisztensem:













Lara a recepciós:



















És az új iroda:

Direkt csináltattam meg, mert tudtam hogy lesz plusz két új ember. Szerintem nagyon jó lett. Mondjuk az recepciósnak itt nincs gépe. Mert neki kint van. Na hát a lányok elfoglalták a helyüket és beilleszkedtek.

-Ella, légyszíves gyere át az irodámba!-szólók újdonsült munkatársamnak.-Szia! Légyszíves menj el és másoltasd le nekem ezeket a kulcsokat. Mindegyikből négyet. Köszönöm szépen.
-Ilyen sok kulcs van?-hát igen. Mindegyik ajtónak rajta van a kulcsa. És biztos van vagy 30 kulcs. És azért kell lemásoltatni őket mert ma is késtem és lányok nem tudtak bejönni.-Oké 20 perc és itt vagyok. Hozzak kávét?
-Igen, ötöt.-magára vette a kabátot és elment. Én meg átmentem a másik irodába.-Lányok itt is megy a fűtés? Mert átnéztem az egész épületet és mindenhol megy. Itt is?
-Igen!
-Oké!-elindulnák de mégis visszafordulok.-Lara. Remélem jól fogod érezni magad. Majd ha Ella visszajött körbevezetlek titeket, de amúgy minden ki van írva.
-Rendben köszönöm! És én már most jól érzem magam.
-Örülök!-még egy mondta erejéig maradtam.-Juliett, kérlek csináld meg az új tájékoztatót?
--Persze!-átmentem az irodámba és odamentem Lau-hoz. Ott feküdt a kis sarokba és nézte a mesét. Neki csináltam ide egy kis sarkot. Van ott egy tévé, egy pelenkázó, és egy ringatószék. Pont elég neki.

-Haló, itt a Sexy Dancing Girls tánciskola igazgatója Gale Evans!-csörgött a munkástelefonom.
-Szia! Forrai Beáta vagyok a Hot Girly Dance Class tánciskola vezetője. Budapestről telefonálok.-ez nagyon meglepett. Ő Király Viktor barátnője. Nagyon szeretem Beát. Ha úgy nézzük miatta táncolok.
-Jaj, szia! Miben segíthetek?
-Lenne egy projekt. Egy versenyre jelentkeztem és az a feladat hogy egy másik tánctanárral együtt tanítsunk be minimum 7 táncost. És én rád gondoltam. Nagyon szeretném ha elfogadnád a felkérésem.
-Persze! Örömmel! És akkor hogy lenne?
-Holnap New York-ba utazok. El tudok menni az iskolába
-Persze. Addigra beszervezek 4 táncost. Te pedig hozz magaddal hármat.-adtam ki az instrukciót. Olyan boldog vagyok hogy végre láthatom a példaképem.
-Rendben ott találkozunk! Szia!-olyan boldog voltam hogy sikítozva mentem át a másik irodába. elmeséltem hogy mi is történt. Ők is örültek. Idők közepette viszont Ella is megérkezett.
-Meghoztam a kulcsokat!-nagyon jól végezte a munkáját, ugyanis mindegyik olyan volt mint az én kulcscsomóm. Csak oda kellett adni őket.

Lassan már ott tartottunk hogy 4 óra lett. Lara beállt a helyére és várta hogy jöjjenek. Én csak ott ültem a helyemen és vártam hogy kik jönnek. Sok olyan ember jött aki be akarta íratni a kislányát. Igen ám de alapszabály hogy 16 éven aluliak nem táncolhatnak. Legalábbis itt nem. Annyira sokan jöttek ma hogy amint kiment valaki már jött a másik. A tanítványaimnak a szülei is szoktak bejönni. Persze hogy megtudják hogy táncol. Stephie is bejött ma. Kitöltötte a papírokat, de nem hiszem hogy ebben az évben még bejuthat. Max. félévkor. De nem kivételezhetek. Ha más lányoknak nem engedem meg akkor neki sem. Majd este 7-re vége lett a napnak. Úgy irigylem azokat akik csak 4-ig dolgoznak. Főleg ma. Pár órát ha aludtam. Laura is nagyon nyűgös. De mivel nem akartam ma egyedül aludni otthon megkértem Justin-t hogy jöjjön el értem.

-Na lányok én mentem! Ella! Te is menj haza. És nektek meg jó munkát! Zárjatok majd be!-felvettem a kabátomat, és Laura-ra is ráadtam az övét. Kimentünk, és Justin már a parkolóban várt minket. Hosszú csókkal köszöntem neki. Megkértem hogy tegye be a babakocsit a csomagtartóba, mi pedig beültünk a kocsiba. Ott már jó meleg volt.
-Hogy telt a mai napod?-érdeklődőt.
-Lassan! Aludhattam vagy 2 órát.-panaszkodok.-Figyi édes! Anyáék nincsenek otthon, nem alszol nálunk? Semmi kedvem egyedül aludni otthon.
-Ha akarod akkor ott alszok.-alig beszéltünk pár szót már otthon is voltam.- Bementem az ajtón, felmentem Lau szobájába és ráadta egy pizsamát. Beletettem a megágyazott ágyába, bekapcsoltam a tévét, és hagytam hogy had aludjon el. Én is átmentem és letusoltam majd befeküdte Juss mellé.
-Justin, szerinted baj ha a Laura még nem kúszik. Olvastam pár cikket de azt írják hogy ilyenkor kezdenek el. De én azért aggódok. Mit csináljak?
-Semmit! Gyere ide és pihenj egy kicsit. Hidd el nem árt.-Rátettem a fejem Justin mellkasára és úgy aludtam el.

*Másnap reggel 7 órakor*

Laura az este csak 1-szer kelt fel. Nagyon jót aludtam. Kipihenten és frissen ébredtem. Lementem a konyhába és egy kávéval kezdtem a napot. Justin-nak is csináltam egyet. Tálcán vittem fel neki. Odaadtam a kezébe és még egy kicsit odabújtam hozzá. Tippre 5 perc volt mert Laura felébredt. Kivételesen Justin-t kértem meg hogy tegye rendbe. Én meg addig felöltöztem.
Az én ruhám:
















Justin ruhája:












Laura ruhája:













-Justin kérlek elviszel dolgozni?
-Aha! Készen vagytok?-ölembe vettem Laura-t és kimentünk a kocsiba. Betettem hátul a babaülésbe és úgy mentünk a munkába.-De hogyhogy ma is dolgozol?
-Jön Budapestről egy táncos, és egy projektet csinálunk együtt.-mondtam közben a táskámban kutattam a jegyzetfüzetemet. De csak a noteszemet találtam.-Ahj, otthon hagytam a jegyzetfüzetem.
-Nem biztos! Hívd fel Ella-t hogy nézze meg hátha otthagytad.-És úgy is tettem.
-Ella, ott vagy már az iskolába?
-Igen. Miért, baj van?-kérdezi.
-Nem. Légyszíves menj be az irodámba és nézd meg hogy ott hagytam-e a jegyzetfüzetem. De kulcsot vigyél mert be van zárva az ajtaja.-vártam hogy bemenjen. Nagyon fontos lenne hogy ott legyen mert abba írtam bele hogy ki az a 4 táncos aki benne lesz ebbe a projektbe.
-Igen itt van!-nagyon megkönnyebbültem.
-Köszönöm! Én is már itt vagyok! Helló!-Justin leparkolt és kivette nekem Laura-t. Bementünk az épületbe és Lara ott volt a helyén.-Nagyon jó! Örülök hogy így végzed a munkád!
-Köszönöm! Jött egy hívásod Forrai Beától. 10 perc múlva itt lesz.
-Rendben!-átvettem Lau-t és bementem az irodámba. Betettem a helyére, bekapcsoltam neki a tévét, és letettem a babaringatóba. Majd hallom amint Lara mondja hogy jobb oldalt az első ajtó. Leültem a székbe és elővettem egy papírt mintha azt olvasnám.

-Gale, itt van Bea. Beküldhetem?-hívott Lara a vezetékesen.
-Persze!-letettem a telefont és tovább néztem a papírt. Hallottam hogy valaki kopog.-Szabad!
-Szia! Forrai Bea.-jött oda hozzám. Felálltam a székből és odamentem hozzá. Megpusziltam, és mondtam hogy foglaljon helyet. Elmondta részletesen hogy mire is kell készülni.-Tudunk valahol próbálni?
-Igen! Ella gyere! Légyszíves vigyázz Laura-ra. Köszönöm!
-De aranyos kislány! A tied?-néz rám mosolyogva.-Hány éves vagy?
-Igen az enyém, és 18 éves vagyok.-persze megjegyezte hogy jó fiatal vagyok meg ilyenek.-Ha kimész az ajtón a folyosó végén balra van egy öltöző. Ott át tudsz öltözni. És addigra itt lesznek a táncosaim.
-Én is hoztam őket. Itt vannak kint.-kimentem és tényleg ott volt 2 táncoslány és 1 fiú. Bemutatkoztunk és egyszer lépteket hallok.-Ő Erika, Zsófia, és Richard.
-Helló!-szól egy férfihang. Megfordulok és akkor láttam meg Őt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése